Rabu, 21 September 2011

BANG NUO KO MEMANG BIOL LA , AYAM JANTAN MANA BERTELO.

Bang Nuo naik hangin kat Bro Najib sebab bro Najib menolak sapina saksi alibi. Ya la, apa kena mengena bro Najib hendak menjadi saksi alibi kepada bang Nuo, kan? Bang Nuo yang menutoh rektum Saiful takkan bro Najib hendak beri keterangan pada waktu itu bang Nuo ada hubungi bro Najib kata ' Helo Jib! Ko tau tak aku tengah tutoh rektum Saipol nie .. " Bro Najib sendiri pun tidak tahu bang Nuo tutoh rektum Saipol sehinggalah kes tersebut terbongkar. Jom layan kejap klip video bang Nuo ngamok kat bro Najib:-


Bang Nuo ini memang sudah jadi tabiat semulajadi suka tikam kawan dan lawan dari belakang melalui pembohongan dan pendustaan. Anak lelaki Pak Berahim Cerok To'Kun sejak dalam UMNO memang cukup jaki dengan bro Najib. 

Sebolah-bolehnya anak Pak Berahim Cerok To'Kun akan menyerang peribadi bro Najib sehabis-habisnya, Semata-mata bagi menimbulkan persepsi bahawa bro Najib tidak layak menjadi PM.

Anak Pak Berahim Cerok To'Kun inilah juga yang memfitnah bro Najib terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya tanpa sebarang bukti kukuh. Ramai orang yang telah di upah oleh bang Nuo untuk memburukkan bro Najib semata-mata kerana hendak menjadi PM Malaysia.

RAKYAT WAJIB TAHU DALAM PEMBELAAN BANG NUO, KETERANGAN BRO NAJIB TIDAK DIPERLUKAN SEBAGAI ALIBI SEBALIKNYA BANG NUO PERLUKAN KETERANGAN PAKAR YANG BENAR-BENAR PAKAR (BUKANNYA BEKAS PEKERJA McDONALD) UNTUK MENAFIKAN BAHAWA AIR MANI YANG DIJUMPAI DALAM REKTUM SI SAIFUL BUKAN MILIK BELIAU. BRO NAJIB TIADA KENA MENGENA PUN DENGAN AIR MANI BANG NUO DALAM REKTUM SI SAIFUL. 


Bang Nuo kena ingatlah bro Najib bukan seperti tebiatnya bang Nuo yang ikut resam ayam betine, baru bertelo sebiji dah riuh sekampung tapi TELO TEMBELANG DAAAA ... HABIS SEKAMPUNG BERBAU BUSYUK!

TEPUK DADA TANYA IMAN!


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...