Isnin, 19 September 2011

SADIS! WAN JIJAH BAKAL BONGKAR KEGIATAN HOMOSEKS ANWAR.


Tertarik dengan artikel Papa Gomo mengenai sambungan perbicaraan Aljuburi 'Can I Fuck U Today'  pada hari ini. Pasukan pendakwaraya akan menyoal balas saksi pakar DNA Aljuburi. Episod pada hari ini kurang memberangsangkan kerana dalam peringkat pembelaan peluang kita untuk mendengar sendiri penjelasan Ajuburi membela dirinya tidak dibeirkan oleh Aljuburi. Belaiu telah enggan bersumpah.

Aljuburi telah memilih untuk memberi ceramah panjang daripada berhadapan dengan soal balas pasukan pendakwaan. Kita sudah dinafikan oleh Aljuburi sendiri untuk mendengar penjelasan berwibawa daripada beliau.Hanya keterangan bersumpah mampu memberikan perjelasan berwibawa. Tetapi tidak keterangan tidak bersumpah pilihan Anwar Ibrahim. 


Papa Gomo merumuskan tindakan licik Anwar Ibrahim itu sebagai dayus dan bachol. Memang benar. Anwar Ibrahim setakat hari ini hanya mempamirkan kemahirannya menjadikan orang lain sebagai perisai. Beliau sendiri begitu takut berhadapan dengan soal balas pendakwaraya. 

Lihat sahaja bagaimana Anwar Ibrahim memperalatkan isterinya sendiri di soal balas oleh pendakwaan bagi mempertahankan dirinya. Sedangkan belaiu sendiri tidak sanggup di soal balas oleh pendakwaan. Selama mana Wan Jijah akan mempertahankan Anwar Ibrahim? 

Tidak hairan jika dalam hari-hari mendatang ini Wan Jijah sendiri memikirkan sudah tiba masanya untuk beliau mendedahkan kepada umum mengenai siapa Anwar Ibrahim sebenarnya. Isteri mana yang boleh tahan jika si suami sentiasa berlaku curang di belakang dan menjadikan kesetiaan sebagai alat manipulasi serta lesen besar untuk berlaku curang sesuka hatinya?

Akan tiba satu hari nanti Wan Jijah mengumumkan perletakan jawatannya sebagai Presiden PKR dan selepas itu membongkar segala kegiatan curang Anwar Ibrahim di dalam mahkamah sewaktu di soal balas oleh pendakwaan. Kita nantikan.

sampai bila wan Jijah sanggup hadapi pembohongannya sendiri dan menyembunyikan  hakikat bahawa aljuburi mampu balun china doll, balun bontot budak kopi balun sana sini tapi enggan ambil ujian poligraf, enggan beri DNA, enggan bersumpah laknat dan enggan bersumpah di dalam mahkamah. Jika ditakdirkan jodoh mereka berdua tidak berpanjangan adakah masih relevan segala simpanan rahsia?




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...