Isnin, 19 September 2011

BRAVO GAP..ALJUBURI TENTU NYESAL


Betul lah bro GAP, si Anwar Ibrahim ini sudah naik bebal kepala (errr .. semua kepala termasuk yang bengkok) hendak menepis dan menjawab segala serangan si Gomo. Setelah terlalu banyak kali Gomo mengantoikan Anwar Ibrahim  pada kali ini Anwar Ibrahim pun terpaksa mengaku kalah kepada seorang anak muda Melayu. (muda lah sebab Anwar Ibrahim lahir dulu daripada Gomo). 

Anwar yang memang terkenal dengan pelbagai kemahiran bersilap mata dan lidah pun akhirnya tersungkur di blog Gomo. Sudah terlalu ramai ahli poitikus pembangkang ditewaskan di blog-blog pro BN termasuk juga di fesbuk. 

Memang benar, Anwar Ibrahim, Joe Bendol, Wan Jijah dan Khalid Gereja berjaya diperbodohkan dan diperlekehkan dengan jayanya oleh Gomo. Siapa sangka seorang bloger mampu menewaskan retorik handalan politikus seperti Anwar Ibrahim.

Mungkin juga kerana itulah kejayaan demi kejayaan yang dikecapi oleh Gomo menjadikan beliau dicemburui oleh sesetengah pihak. Rakyat tidak menghiraukan sangat mengenai pemansuhan I.S.A. kerana itu tidak menguggat kerjaya politik Anwar Ibrahim dan kesepakatan Pakatan pro Komunis.

Apa yang Gomo lakukan berjaya menjadikan hampir keseluruhan kepimpinan dalam Pakatan Pro Komunis mula merasa jijik dan begitu fobia untuk di lihat bersama-sama dengan Amwar Ibrahim. Sumbangan Gomo juga membawa impak di mana kesepakatan Pakatan Pro Komunis semakin goyah dan goyang. 

Jika PRU 13, BN menang besar, itu bukanlah kerana dua buah yang menggantikan ISA tetapi kerana ada manusia di Malaysia ini yang mampu menyepak teloq Anwar Ibrahim secara bersahaja. Hanya melalui kekuatan huruf pada paparan komputer.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...