Isnin, 19 September 2011

MILOSUAM DISAHKAN GILA OLEH PESURUHJAYA TINGGI BANGLADESH.

"AUWWW... TAK KOSE MAQ .." mungkin itu kata yang terpancul dari milosuam bila beliau disahkan sebagai gila oleh Pesuruhjaya Tinggi Bangladesh. Dah betul tur.. di kalangan para bloger dan fesbuker pro BN pun tidak pernah mengiktiraf milosuam ini waras fikirannya. Huh ! waras ke kalau jantina sendiri pun keliru samada perempuan atau jantan.

Malaysiakini melapurkan mengenai penafian oleh Pesuruhjaya Tinggi Bangladesh mengenai artikel yang memuatkan mengenai pekerja Bangladesh ditawarkan kerakyatan oleh kerajaan Malaysia, Ini Pesruhjaya Tinggi Bangla itu kata-

" Isu ini tidak berasas dan bermotif jahat. Ada pihak yang mahu menghancurkan hubungan baik antara Bangladesh dengan Malaysia"

Beliau turut dipetik sebagai berkata kerajaan Bangladesh dan pejabat Pesuruhjaya Tingginya di Kuala Lumpur langsung tidak menyedari tentang artikel kontroversi itu dan menyifatkannya adalah 'mengarut' dan kerja 'orang gila'. - MK


Selepas ini mungkin bloger milosuam akan ditinggalkan oleh kekasih Banglanya sebagai protes kepada 'kerja orang gila' dan 'mengarot' milosuam tersebut. 

Ada sesiapa sudi tekel milosuam untuk dijadikan budak kopi? Hambe tak nak !


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...