Isnin, 19 September 2011

GOMO BERKONSPIRASI DENGAN AMK MENGENALPASTI IDENTITI ANWAR IBRAHIM DALAM KLIP VIDEO LIF..

Papa Gomo, bloger tersohor di persada pemblogeran tanahair dan juga nama teratas dalam hati-hati gersang para aweks, cikaro, srikandi, anak dara, mak dara dan juga janda. Orang yang selalu bertanggungjawab membuat Joe Bedol makan hati, Aljuburi susah hati Khalid Gereja geram hati dan Wan Jijah jatuh hati kini bakal berhadapan dengan sisatan polis.


Dek kerana terlalu mahu mengampu untuk menjadi bakal menantu si Aljuburi si Rozan Azen Mat Arsip Timbalan Penerangan AMK membuat laporan polis terhadap Papa Gomo di Balai Polis Jalan Dang Wangi Kuala Lumpur pada jam 2.00 petang semalam.

Pada kali ini berkenaan dengan klip video terbaru menayangkan dengan jelas Datuk Eskay dengan Aljuburi memasuki dan keluar lif di sebuah hotel di Ampang. Di dalam lapuran polisnya si Rozan Azen mendesak agar Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar mengeluarkan kenyataan menafikan penglibatan PDRM.

"Kami (AMK)  ingin seberapa segera KPN Tan Sri Ismail mengeluarkan kenyataan bahawa beliau tidak tahu menahu tentang dari mana Papa Gomo mendapat rakaman ini, sebab itu kami tampil membuat laporan agar  kes ini di siasat segera kerana ......

ia (rakaman klip video tersebut) mengancam Ketua Pembangkang Malaysia " 
- si Rozan akui dan mengenalpasti identiti Anwar Ibrahim dalam klip video Lif terbaru . Tahniah lah Gomo ! Si Rozan mengakui itu bos besarnya dengan relahati tanpa sebarang paksaan dan/atau saguhati berupa wang tunai / projek daripada mana-mana pihak 

Beliau turut menyebut Dato' Seri Rais Yatim agar memberikan penjelasan seberapa segera mengenai siasatan SKMM  ke atas Papa Gomo berkenaan dengan penyebaran luas klip video perzinaan Aljuburi dengan seorang pelacur China Doll. 

Ini perkembangan terbaik, nampaknya Gomo telah berjaya membuat suatu konspirasi terancang dengan AMK di mana AMK relahati membuat pengenalan identiti Anwar Ibrahim di dalam klip video lif tersebut!

Tidak perlu lagilah pakar forensik dan penganalisa video kerana amat jelas AMK sudah akui itu adalah Anwar Ibrahim dalam klip video Lif!

Tahniah Gomo ! Anda buat kerja PDRM semakin mudah dan senang!

Terimaksih Rozan kerana mengakui itu adalah ANWAR IBRAHIM ..... adalah juga kebaikan yang dilakukan oleh AMK.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...