Selasa, 27 September 2011

JOM TEKA! KATA-KATA LAWAK YANG BAKAL KELUAR RABU INI.

Pada Rabu ini, suatu mesyuarat Majlis Kepimpinan Pakatan Pro Komunis menamatkan episod drama tolol mereka dan membuat tuntutan kuasa autonomi. Karpal dan Pok Nik akan berpeluk tangis. Bermulalah episod baru mempersalahkan UMNO. Mari kita teka apakah kata-kata lawak yang bakal keluar daripada mulut mereka.


"Syukur Alhamdu-Lillah, Pakatan berjaya menipu rakyat dengan drama kami. Kami memang pandai berdrama..Hudud cuma 0.0001% sahaja dari syariat"



"Saaaatuuuu Malaaaysssiaaaa ....!!! Ambo dop kisah janji ambo dapat jadi Menteri Besar Kelate untuk 21 tahun lagi"


I tell you already that we the Pakatan will always 'stick' to our script

Saya suka .. perkara ini sudah selesai kita teruskan usaha bohong lagi rakyat .. saya Ketua Menteri paling celake.

DAP sudah lama tahu ini PAS 'anjing' DAP paling bagus sekali
kasi wang .. mereka ikut saja apa DAP mahu

Saya pecaya selepas ini Pakatan mampu menipu dan terus menipu lagi rakyat ... penyokong kami bukan kesah kami menipo.


Eleh ini semua kacang je ... aku tutoh chinadoll dalam video pun boleh aku kelentong bukan aku, air mani aku dalam jubo orang pun aku boleh kelentong Wan Jijah pun aku kelentong

Akaq .. akaq ..akaq ... err ... errr ..errr .mana skrip akaq nie?

TEPUK DADA TANYA IMAN!




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kononnya Rabu besok satu satu tarikh yang di nantikan rakyat. Di mana PR rasa mereka telah mendapat satu impak yang kuat untuk membuat rakyat menunggu hari keramat ini.

Kononnya ini adalah satu titik tolak revolusi Malaysia walau masih di paras air liur. Cakap lebih buat langsung habuk pun tarak sejak menang pilihanraya di sana sini.

Mesyuarat lakunan buang masa sekadar tengok jam menanti untuk mesyuarat di tangguhkan akan di lakukan dengan penuh kelucuan.

Mungkin mereka akan membincangkan skrip skrip yang lebih baik lagi untuk sekadar main air liur. Apa yang PR pandai adalah air liur.

Sebenarnya mereka kehilangan punca untuk pertama menjawab persoalan apakah yang mereka telah buat sebagai menunaikan janji kempen pilihanraya mereka yang lepas. Mereka bimbang dosa yang mereka buat akan di balas setimpal oleh undi rakyat.

Kedua kelihatannya Najib memberi ruang yang sedikit untuk mereka bergerak tambahan lagi satu isu besar seperti ISA telah menjadikan Najib jaguh demokrasi.

Mereka kena cari skrip yang menerobos akal fikiran rakyat Malaysia. Sesuatu yang membuat rakyat terutama orang Melayu tidak selamat. Sesuatu yang boleh melagakan orang Melayu supaya lemah.

Bak kata pepatah Melayu yang berebut kontrak kerajaan, "Biar China dapat tak pa asal kan si polan sipolan tu tak dapat. Puas hati aku!"

Tanpa Nama berkata...

Tak payah nak berdramalah dah tau dah apapahal umno yg salah najib btggung jwb.. Hudud? Over my dead body seround semua diam.. Tp nuar kali ni rasenye mmg xde function harap anu dia je....

JAS SALLEH berkata...

Bernas komen-komen kamu ini semua
Tahniah ! mantap!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...