Selasa, 27 September 2011

JOM BELASAH! AL KISAH JAMBAN BERTULIS DAN KANDANG SAKSI BERSUMPAH.


Pakatan pro komunis terutama DAP semakin terdesak dan desperado. Apa media yang mereka tidak gunakan untuk mengutuk, mencela dan menghina UMNO , Melayu dan Islam? Terkini jamban-jamban di seluruh negeri Johor dijadikan media propaganda bersifat 'taik'. Oleh kerana propaganda itu di tulis oleh mereka yang menjadi ulat taik DAP, maka jambanlah media pilihan mereka. Apabila terlihatkan grafiti taik jamban tersebut teringatlah pula kepada Isham Rais. Biasanya hasil seni sebegini adalah salah satu karya seni Isham Rais. Lagipun Johor dengan Selangor tidak berapa jauh. Akibat terlalu terpengaruh dengan cerita Ali Baba Bujang Lapok la nie.


RBF melapurkan bahawa Dr Khir Toyo memilih untuk memberi keterangan secara bersumpah dari kandang saksi. Bravo Dr ! Anda berani orangnya tidak seperti bang Nuo.

Bang Nuo tidak berani di soal balas oleh pendakwaraya tapi memilih unutk memberi ceramah bertajuk " Kenapa Saya Perlu Jadi Perdana Menteri Malaysia"

Itulah perbezaan antara dua orang pemimpin. Dr Khir Toyo berani menghadapi segala pertuduhan hatta sampai ke peringkat rayuan terakhir dan Anwar Ibrahim tidak berani menghadapi sebarang pertuduhan melainkan meroyan sepanjang masa.

Hambe semakin menghormati pula Dr Khir Toyo ini, Amacam RBF .. jom pekena teh tarik!

TEPUK DADA TANYA IMAN!


2 ulasan:

Jiwa Paradox berkata...

salam perjuangan..

minta kita pautkan blog sesama kita

http://alamijiwaparadox.blogspot.com

terima kasih

JAS SALLEH berkata...

sama-sama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...