Khamis, 29 September 2011

ISHAM RAIS DIMARAHI KAK WAN JIJAH!

Kenapa lah ekau buek hal gilo lagi ni cik Isham Oiiii ... takde jodoh antara kita berdua ... 


Apa???!! Ingat kak Wan Jijah berani marah Isham Rais ke? Kak Wan Jijah kan cuma Presiden Boneka indah cantik di pandang saja dalam PKR. Jadi, tugas tersebut wajiblah di pikul dan dilaksanakan oleh kita semua atas semangat KESOPANAN & KESUSILAAN dan bukannya seperti yang diamalkan oleh Isham Rais KEBIADAPAN & KESIALAN.

Isham Rais 'bapak sosialis' PKR merangkap 'bapak gay' mati akal (takde bukti tapi heran kenapa beliau tak bernikah ..prust tak dapat kak Wan Jijah ke?).

Hendak tahu apa Isham Rais sudah lakukan? klik pautan ini ke blog PANAS .. WAJARKAH GAY TUA INI DIBIARKAN .. dipendekkan cerita, si gay tua dah marahkan Sultan Perak kerana menegur fahaman pluralisma dan Sosialis Religus panutannya. Apalagi, si gay tua tu pun ngamok lah .. habis pinggan mangkok dan dinding rumahnya berlobang-lobang dek marah sangat kena tegur, diibaratkan lah.

Dek kerana marahkan dirinya tak mampu jadi Sultan Perak mahupun pemangku Sultan mana-mana negeri sekadar hanya mampu Bersultan di Mata Beraja di hati, si gay tua itu persoalkan kenapa beliau tak boleh jadi Sultan Perak ataupun Perdana Menteri?

Biar hambe yang menjawabnya, begini cik gay tua, dalam Islam kata barnagsiapa melarikan diri dari medan tempur orang itu wajib dihududkan seperti cik puan Isham Rais yang dulu lari terkedek-kedek ke luar negara minta suaka politik di Belgium. Cuba cik puan Isham Rais bertanya kepada diri sendiri soalan ini LAYAKKAH SEORANG PENGECUT DAN BACUL MENJADI SULTAN ATAU MEMPERTIKAIAN SOAL PEMILIHAN SULTAN MANA-MANA NEGERI? Ekau kan oghang Nogori. mano laie ekau ghoti bondo samuo tontang Sultan Perak tu hah? Oghang dah ko bulan ekau di mano setan??????

TEPUK DADA TANYA IMAN!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hishamudin Rais nih patut dihantar ke Somalia atau Uganda saja....

Tanpa Nama berkata...

Agak-agaknya Somalia dan Uganda pun tak nak terima komunis dan GAY tua nih....layak dihantar ke Zoo sahaja....kah...kah...kah

JAS SALLEH berkata...

WAKAKAKAKAKAKKAKAAKAKKAKAKAKAKAKA .. BETOL3

Tanpa Nama berkata...

kau heran ye nape situa kutuk isham anjing rais tu tk benikah.meh aku kasi tau.cm ne tua kutuk tu nak benikah kalu kepala butoh die tk berfungsi.tak de satu pompuan pun yang waras akal nak benikah ngan lelaki yang kote tk boleh pakai.menyeksa diri nama nye tu kalu pompuan benikah ngan laki kote tak tegak.tk mampu nk hasilkn zuriat..kepada isham anjing rais.aku nk kasi tau.kite laki ni tak de gunanya duit bejuta kau konek tk boleh pakai..lu buang bg anjing makan pun anjing boleh muntah.yang elok nya tua kutuk.lu naik la mane2 bangunan yang lu suke.tak payah tinggi2 pun tak pe.lu terjun pastikan kepala sampai dulu.hidup pun tk guna kalu konek tk leh tegak tua kutuk woiii....

Tanpa Nama berkata...

Musang + ungka = musangka

JAS SALLEH berkata...

ekekkekekke gelak ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...