Khamis, 29 September 2011

BABYRINA DAN KAK WAN JIJAH.

Sumpah !!! Akaq bukan Babyrina ......

SEOT LAH ... nak tahu kenapa? Klik di sini EDISI DEWASA MALAM JUMAAT BABYRINA OH BABYRINA. Malam Jumaat. Dah jadi adat. Orang Melayu Islam melakukan yang sunat tapi yang dah bersunat sahaja yea. Jangan pulak nak intai-intai dengar bunyi SPALSH, doser tau!

Malam ini adalah MALAM EMPANG PECAH. Punyalah banyak menampung air sepanjang tujuh hari yang lalu ramai lah hendak melimpah ruahkan air berlebihan sampai naik atas kepala. Itupun kalau BENDERA MERAH tak naik lah. Kalau tidak OFFSIDE kira pandai-pandai buat PAIP PECAH. Jangan kacau PUSPEL plak. 

Jangan tanya cik Isham Rais, bomoh ABBAS masih merawatnya secara intensif takde peluanglah cik Isham Rais menikmati malam ini. Tapi bagi mereka yang amat handal dan keadaan PAIP mereka sentiasa diselenggara dengan baik... SYABAS ! kalau sampai ke tahap PUAS. Kalau tidak....setakat LUAS mata memandang sahajalah. 

Kalau ikut petua orangtua, AIR HUJAN yang turun pada malam Jumaat boleh buat RAWATAN pelbagai penyakit. Itulah kan kalau bab AIR NIKMAT ini kita jaga betul-betul supaya TIDAK  TERCEMAR tapi kalau bab sungai dan sumber air yang ada kita tak ambil pusing pun.

Jangan begitu sebab pagi nanti perlukan AIR untuk MANDI MANDATORI. Jadi kadangkala kita kenalah simpan 10% bekalan air untuk minggu depan pula kot-kot BENDERA MERAH NAIK. Nak tengok gambar Babyrina? Nah hambek !!! pssst jangan bagi kat Isham Rais tengok bomoh ABBAS tak memutuskan obat. 

Alamak !!!!!! .........nyosal den !





 
Cik Isham ... ehem ....  Rina nie ...... hik hik hik  

TEPUK DADA TANYA IMAN !
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...