Ahad, 24 Julai 2011

PASCA KEGAGALAN BEERSHIT RM200: DI MANAKAH MOHD SHUHARDI?

Pasca kegagalan Beershit RM200.00 menyaksikan pelbagai pendedahan pembohongan puak pembangkang disingkap satu persatu. episod kematian Mohd Shuhardi menjad petanda bahawa pembangkang hanya pandai putarbelit dan sudah hilang kewibawaan mereka. Setelah pendedahan yang amat jelas di buat oleh PDRM dan sibertruper BN/UMNO mengenai episod penipuan lakunan 'kematian' Mohd Shuhardi, konspirasi paling bengap, pembangkang menjadi begitu gelabah dan semakin takut dengan menyembunyikan Mohd Shuhardi sehingga sekarang. Episod penyembunyian Mohd Shuhardi menjadi bukti pembangkang PENAKUT!

RAKYAT berhak mengentahui KEBENARAN dan pihak pembangkang sentiasa saja menutup semua pintu-pintu KEBENARAN kepada rakyat dengan menyebarkan pelbagai jenis dolak dalih yang bersifat pengecut dan bacul tahap tertinggi. Pembangkang bimbang KEBENARAN KONSPIRASI JAHAT  yang diselitkan di dalam demonstrasi jalanan yang hendak dijadikan sebagai REVOLUSI bagi membolehkan seorang peliwat menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA dan membiarkan puak perosak keharmonian kaum, DAP menjadi pemerintah di sebalik tabir. Kita tidak memerlukan sebuah pakatan parti politik seperti DAPKRPASM untuk menjadi kerajaan negeri mahupun di peringkat pusat kerana amat jelas mereka mengamalkan kaedah Pemerintahan KUKUBESI dan sentiasa mahu memperbodohkan rakyat jelata. Kepada Mohd Shuhardi, jika anda masih mempunyai maruah dan harga diri, sila ke Balai Polis yang berdekatan, RAKYAT BERHAK MENGETAHUI KEBENARAN!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mohd Shuhardi dimasukkan semula dlm tong taik babi setelah tamat demo bersih....oleh pencacai angkut najis DAPig pimpinan tok wali selipar jamban sebab dia gila....

Jas Salleh berkata...

Ha ha ha terbaek bro!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...