Ahad, 24 Julai 2011

KENAPA JENAYAH ROGOL SEMAKIN MENINGKAT DI KALANGAN REMAJA DI BAWAH PENTDABIRAN PAS KELANTAN ?

Mengejutkan ! Kadar jenayah rogol di kalangan remaja di KOTA BHARU, Bandaraya ISLAM dan ibunegeri Kelantan negeri kebanggaan PAS Hizbussyaithanirojim laknatullah meningkat secara tiba-tiba sejak kebelakangan ini. Apakah ini hasil Tarbiyah, Taqiyyah, Tazkirah dan pelbagai Ta dan Ter hasilnya lebih banyak "TER " . Kita tidak boleh salahkan PAS Ahzab moderen Hizbussyaithanirojim laknatullah pelingkup agama bangsa dan tanahair kerana sememangnya itulah tugasan penting mereka sebagai peranan utama menjaid ANJING POLITIK DAPIGS. 


Petikan daripada lapuran akhbar mengenainya , di ambil daripada blog AAKJ dan KEMBALAKENTERPRISE, TQ keduanya  sumber asli daripada KEMBALAKENTERPRISE.

KOTA BHARU, - Jenayah seksual membabitkan remaja di daerah ini kian membimbangkan apabila tujuh kes rogolmelibatkan sesama pelajar berusia antara 13 tahun hingga 17 tahun, di laporkan dalam tempoh dua minggu lalu.

Lebih mengejutkan, ada di antara mereka mengaku telah melakukan hubungan seks sebanyak sembilan kali.

Ketua polis Daerah,  Asisten Komisioner Azham Osman berkata, tiga daripada mangsa merupakan pelajar perempuan berusia antara 13 hingga 15 tahun dan empat lagi berumur 16 hingga 17 tahun, sementara kesemua suspek lelaki berusia 16 hingga 17 tahun telah di tahan. Beliau berkata, sepanjang empat bulan pertama tahun ini, sebanyak 30 kes rogol di laporkan (melibatkan semua peringkat usia) dan tujuh kes yang di catatkan dalam dua minggu lalu adalah yang tertinggi berbanding sebelumnya
Kenapa ini boleh berlaku dan terjadi ? Adakah kerana ada kalangan para pemimpin PAS Ahzab Hizbusyyaithonirojim laknatullah sendiri terlibat dalam kegiatan salahlaku seksual secara bersahaja ataupun kerana terlalu banyak sangat OBAT KUAT NAFSU yang banyak diiklankan di dalam media PAS ? Patutlah DAP berani mengatakan ' Kalau letak anjing DAP boleh menang !" Rupanya memang benar apa yang dikatakan olehnya kerana PAS sedang sibuk menyediakan Generasi Anjing untuk Tuan Anjing mereka ! Wahai semua Melayu Islam, perlukah anda menjadi Anjing DAPigs?



TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...