Ahad, 24 Julai 2011

BEZA ANTARA TUAN ANJING DENGAN ANJINGNYA.( DAP & PAS PKR)

Jauh bezanya martabat dan taraf pemimpin-pemimpin DAP sebagai TUAN ANJING kepada anjing-anjing mereka iaitu PAS & PKR. Di Selangor walaupun PKR berkuasa memerintah negeri, tetapi apa yang berlaku adalah DAP lah yang MEMERINTAH SELANGOR di mana pemimpin-pemimpin PAS dan PKR diperlakukan oleh pemimpin-pemimpin DAP seperti anjing peliharaan mereka sahaja. Perhatikan layanan orang CINA DAP melayan anjing-anjing peliharaan mereka bandingkan dengan layanan yang anda lihat dan dengar melalui penulisan di blog-blog mereka dan lapuran akhbar mengenai isu-isu tertentu, sudah pasti anda akan sampai kepada kesimpulan yang jelas, ' DAP SEDANG MELAYAN ANJING-ANJINGNYA'

TERKINI, Tuan anjing DAP mahu menggunakan MAJLIS PEGUAM yang dikuasai oleh para anjingan DAP untuk mencabar keputusan SURUHANJAYA SIASTAN DIRAJA mengenai inkuiri ke atas kematian TENG BENG HOCK. Dengan begitu mudah Tuan anjing DAP mencabar sebuah SURUHANJAYA DIRAJA yang membawa kapasiti mewakili YDPA dan PERLIMEN Malaysia. 

PASCA BEERSHIT RM200 merupakan kegagalan yang mengaibkan kepada TUAN AJING DAP, tapi kita lihat siapa yang kena belasah ? Tuan Anjing atau anjing-anjingnya?

Sejak pasca 2008 apabila DAP berjaya menguasai SELANGOR setelah gagal kali pertama pada 1969 di mana pada waktu itu MELAYU ISLAM menjadi HARIMAU di bawah kepimpinan UMNO, tuan anjing DAP melepaskan dendam kesumatnya kepada seluruh umat MELAYU ISLAM melalui peranan yang dimainkan oleh anjing-anjingnya di dalam PAS dan PKR. Sungguh seronok dan bangganya anjing-anjing DAP dalam PAS dan PKR menyalak-nyalak kepada UMNO. Akhirnya yang kena belasah adalah anjing-anjing mereka dan mereka terlepas daripada hukuman cemuhan rakyat. 

1969 sehingga 2008, DAP menyimpan dendam bara yang tidak kesudahan terhadap UMNO dan MELAYU ISLAM , selama 44 tahun dendam itu berbara dalam dada Tuan Anjing Tua LIM KIT SIANG yang kemudiannya diwarisi kepada pemimpin-pemimpin muda dalam DAP. 

Pasca 2008, selepas ANWAR IBRAHIM, HJ HADI, NIK AZIZ dan seluruh jentera PKR dan PAS membuka PINTU NERAKA buat Tuan Anjing mereka DAP, keangkuhan dan kesombongan DAP semakin menebal dari hari ke hari. Jangan lupa apa yag pernah anjing DAP dalam PAS, MAT SA BU HONG pernah keluarkan sebelum dan semasa MUKTAMAR PAS KE 57 Jun lepas. Terus terang MAT SA BU HONG memberikan sokongan padu sepertimana sekur Anjing yang setia kepada tuannya (DAP). Pemimpin bawahan DAP pun sudah mulai bangga diri kerana jika meletakkan 'anjing' mereka bertanding pun mereka akan menang.

Jika BUDAYA ANJING DAP ini berterusan, saya berani jamin, orang MELAYU ISLAM yang tidak menyokong DAP walaupun bersimpati kepada PKR & PAS dan yang tidak menyokong UMNO akan mengamuk kemaruk sakan terhadap DAP. Jangan kita fikir hanya keturunan Tuan anjing Tua DAP,  LIM KIT SIANG sahaja yang masih hidup sejak 1969, bilangan keturunan MELAYU ISLAM yang pernah mengamuk pada 1969 lebih ramai dan mereka semuanya berada di luar UMNO, PAS dan PKR. Jika mereka sudah hilang sabar, siapa yang mampu mengekang mereka ? 


Sepatutnya, pemimpin-pemimpin MELAYU ISLAM PKR dan PAS lebih berwibawa dan kelihatan lebih mengatasi pemimpin-pemimpin DAP tetapi apa yang berlaku adalah sebaliknya, mereka menjadi ANJING SETIA kepada TUAN ANJING DAP. Di dalam BARISAN NASIONAL, BUDAYA ANJING ini tidak berlaku. Kita dapat lihat dengan jelas bukti-bukti BUDAYA ANJING POLITIK ini di dalam PAKATAN PEMBANGKANG DAPKRPASM ini di mana setiap isu mesti mendapat restu daripada DAP terlebih dahulu dan peranan Anwar Ibrahim semakin terpinggir dan mengesot ke tepi. Pemimpin-pemimpin Melayu Islam dalam PKR dan PAS telah membawa MELAYU ISLAM di negara ini ke jurang kehancuran. 



TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...