Khamis, 3 Mei 2012

SYABAS JEMAAH MENTERI ! AMBIGA DILONDEHKAN.


Korang nak kutuk Hisamuddin ni korang kutok lah bagi ambo Hisamuddin bak kata seorang pemimpin BN Cerdiknya orang tak nampak sebab disembunyikan, cukup pandai berstraegi dan tahu bila nak 'strike' kasi musuh terus mampos.

Hishamuddin ini nampak je lemah lembut ... nampak je macam play safe ... tapi orang yang mengenali beliau tahulah apa kelebihan dan keistimewaan beliau. Ambo bagi hint lah, ibaratkan rumah yang tertutup rapat, selagi ada lubang udara boleh masuk, Hishamuddin boleh masuk. 

Perhimpunan Haram Bersih Kuning 3.0 memang bertujun untuk merusuh dan membuat huru hara bagi menimbulkan kebencian kepada polis dan kerajaan BN sahaja. Buat apa nak bencikan kerajaan dan polis yang banyak berjasa kepada rakyat semata-mata percayakan pihak yang nak merampas kuasa ikut jalanraya ?

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya hairan...kenapalah Polis yg dibenci dan dicaci?Kalau nak caci dan benci kpd Geng2 politik dlm kerajaan menasabah gak.Kawan 2 hanya kawal keadaan saja takut huru hara dan mengancam keselamatan negara.Nak kutuk Najib ke,Hisham ke,Muhyidin ke,Hasan Ali...(kalau berani) .....kutuk la.Ni bantai polis sampai nak mampus kesian dia.Zalim betul la Ambiga(lgbt) n Nuar Brahim ni.Bagi saya mereka ni kena d buat sesuatu iaitu tolak masa PRU13 nanti.wasalam.

Lebai Malang berkata...

...PAS liwat minda penyokong mereka...tapi Anuuwar dan DAP berjaya 'keldaikan' PAS...

PenganutPAS berkata...

Belim masa untuk berbangga dengan Menteri KDN ni . Dari 300 lebih yang ditahan , berapa orang akan dihukum di mahkamah . Masuk akal ker kalau Mat Sabu , cikgu bard , ambabiga , anwar , boleh terlepas kali ni ??? Jika tidak aku sendiri pun akan menyokong rusuhan politik jalanan dimasa depan , andainya Pejabat Peguam Negara dan Peguam Negara masih tido . Dalam pada Bar Council dah tuduh kumpulan pemantau sebelum rusuhan politik berlaku , peguam negara macam biasalah , tido dengan lena .

Aku Peduli Apa @ APA berkata...

Assalam sahabat JS.
Bab ini ambo setuju ngan sahabat.Terbaik ayat tu..."Cerdiknya orang tak nampak..."
Hanya Muthusamy yang kenal Macnikam...he he he.Orang lain nak kutuk diaorang punya hal lah..

Tanpa Nama berkata...

@PenganutPAS : amBABIga....? pandai u ....lol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...