Khamis, 3 Mei 2012

BUKAN GOMO PUNYA KERJA LAH - VIDEO ESKREM. AZMIN ALI

PAPA GOMO telah menafikan dengan penuh jujur ikhlas dan keinsafan bahawa bukanlah beliau yang bertanggungjawab menyebarkan video eskrem Azmin Ali. Dipercayai pihak yang beranggungjawab adalah pihak yang amat jaki dan menyampah kepada Azmin Ali. Kebetulan pihak kami terjumpa dengan laman sesawang yang menerbitkan gambar-gambar eskrem Azmin Ali tersebut. Kerana sebelum ini kami ada mendengar khabar angin bahawa gambar-gambar tesebut wujud. Yang kasi tahu pun adalah kalangan para bloger pro pembangkang yang kuat bercakap di tempat awam.

Apa yang kami ketahui ialahbenda tersebut dikeluarkan oleh pihak yang amat anti kepada Azmin Ali. Puak anti Azmin Ali ni dari kalangan pepuak DAP , PAS dan PKR sendiri. Huish takkan lah kami nak penaya kan orang kan. Kami ini adalah bloger UMNO yang beriman, bertakwa dan berdisplin tinggi.

Benda-benda porno nie kami tak main la. Kami highlightkan benda tu sebab nak BERSIH kan nama Azmin Ali. Kesian Azmin Ali kan. Kang abis plak peluang Azmin Ali nak jadi Menteri Besar Selangor selepas Khalid G.

Ingat tak pasal isu bogel Elizabeth Wong dan penemuan camcroder dalam pejabat Khalid G? Sapa punya kerja tur? Mustahil kerja UMNO. Hanya orang PKR saja yang ada akses kepada pejabat Menteri Besar.

Kita jugak tau akaq Wan Jijah memang dah lama bengang dengan Azmin Ali. Khalid G pun tak favorit sangat dengan Azmin Ali. Jadi mustahillah ianya kerja orang UMNO.  Hanya orang PKR saja yang tahu segala pergerakan Azmin Ali sehingga mampu memasang kamera tersembunyi. dalam tandas lagik tu. Ceh, macam tau-tau jek kat mana perbuatan zina mulut tu nak dilakukan, macam biasa jek.

Dengar cerita ada empat buah klip video eskrem Azmin ali nie. Paling besh ada rakaman di buat dalam tandas SUK, he he  he he he he.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...