Khamis, 3 Mei 2012

SELANGOR BANJIR LAGI! PELIK SUNGGUH KAN.

Haritu dah banjir. SELCAT pun dah buat pendengaran awam, takat dengar dan pastu Ronnie Liu tokan pusat maksiat Selangor dan Sampah King dok pesalahkan kerajaan pusat kononnya tak luluskan bajet JPS. Tapi banjir berulang lagi dan melanda semua kawasan perbandaran yang di bawah tanggungjawab EXCO RONNIE LIU. Banyak sungguh AIR kat Selangor nie kan, sampaikan dalam tandas pun AIR boleh melimpah dan mencurah masuk dalam mulut. Belum lagi dalam rektum. Patut lah SYABAS kena hentam bila keluar statistik kata Selangor bakal hadapi krisis air pada 2014 (dua tahun lagi tur). Pada PKR DAP PAS, diaorang ada 'banyak simpanan AIR' dalam seluar masing-masing cuma tunggu masa jek nak dilimpah kurnia kan kepada rakyat jelata.



Apa masaalahnya pentadbiran kerajaan Pakatan nie? Bodoh sangat ke diaorang ni sampai masaalah kecik macam banjir pun takleh nak setel dengan kadar segera? Takkanlah diaorang ni cuma pandai beri alasan dan janji cek kosong saja? Pastu meusuh di jalanraya. Takkanlah itu je kepandaian diaorang selama ini. Malu lah pengundi yang memilih mereka pada PRU 12 lalu. Nampak sangat regim Pakatan memperbodohkan pengundi-pengundi mereka.

Dah lah masaalah simpanan bekalan air bersih Selangor pun pentadbiran kerjaan Pakatan macam hilang punca dan kekeringan idea macamana nak setelkan cara olek untuk kepentingan rakyat jelata. Ini balik-balik di sebut pasal air subsidi yang ditermakan sebagai air percuma. Huh, kalau percuma mengapa masih ada meter bacaan air?

Teruk lah regim komunis Pakatan nie. Macam drakula der, cuma pandai isap darah rakyat secara percuma tapi tak reti nak derma darah nanti mati. Tengok lah macam isu pilihanraya. Diaorang kata sistem pilihanraya Malaysia tak bersih dan tak adil serta penuh dengan korupsi. Kalau lah betul camtu dah tentu kerajaan BN sentiasa mampu kekalkan 2/3 majoriti di Parlimen dengan begitu mudah macam di Singapura, sapu BERSIH!

Itulah kerja pemimpin Pakatan Drakula Selangor nie, tiap-tiap masa asik menipu. Lepas menipu, buat bohong. Lepas berbohong buat janji palsu. Sampai bila nak jadi camnie? Masalah tak setel-setel jugak. Bila di tanya bila nak setel masaalah, Pakatan Drakula buat ugutan " Undi lah Pakatan jadi kerajaan Pusat'. Apa daaa, dah beri mandat jadi kerajaan negeri pun terkial-kial nak setel masaalah, ni kan pulak nak kasi mandat jadi kerajaan pusat. Pergi daaahhh !!!!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU 
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...