Selasa, 10 April 2012

ANWAR ISRAEL KECIWA STEVI BERCAKAP BENAR, HUTANG NEGARA LANGSAI & MURID PASTI TAK DAPAT PENDIDIKAN PERCUMA.


Mula-mula berita pecah perot nak gelak kat bang Anwar Israel yang dah mula ketar lutut bila Stevi Shariibuu bercakap benar di lobi Parlimen. Beliau berkata sebagai mengulas khabar angin kononnya beliau sedang berunding dengan kerajaan Malaysia untuk tutup mulut dalam kes anaknya. Beliau di petik sebagai berkata,

"Dakwaan ini tidak betul, saya tidak mengambil sebarang duit daripada Malaysia," 
"Itu tidak benar sama sekali, saya tidak dibayar untuk tutup mulut,"

Bagaimanapun Setev berkata kedatangan beliau adalah untuk mendapatkan maklumat mengenai kes berkenaan setelah tidak menerima sebarang berita selepas kerajaan Mongolia menghantar nota rasmi kepada kerajaan Malaysia. Kes sudah setel dan sedang menunggu proses rayuan oleh pesalah sehingga habis. Bukan di simpan sebagai tanda mereka tidak bersalah sepertimana dakwaan cai PKR.

Katanya lagi beliau ingin mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak sebagai 'seorang bapa dan lelaki' bagi membincangkan mengenai kes anaknya itu.Kerajaan BN tak macam regim Drakula PAS DAP PKR yang snetiasa keluarkan arahan TUTUP MULUT macam dalam isu murtad-DUMC dan banyak lagi. - sumber KLPOS.

1-0 !

HUTANG NEGARA SUDAH LANGSAI

Anwar Ben Israel gagal mencapai matlamat untuk melangsaikan hutang negara semasa beliau berkuasa sebagai Menteri Kewangan sebaliknya banyak melakukan kecuaian dalam pengurusan dan pentadbiran kewangan negera. Lihat blog Kamaluddin Idrus mengenai kecuaian Anwar Israel tersebut.

Timbalan Menteri Kewangan telah menjawab dengan penuh berfakta di dalam Parlimen apabila diajukan soalan mengenai bebanan hutang negara. Negara tidak pernah berhutang dengan IMF. Negara hanya berhutang dengan Asia Development Bank dan Bank Dunia berdasarkan kepada kapasiti kemampuan membayar kembali. Kini jumlah hutang negara hanya tinggal sekitar RM120 juta sahaja kepada ADB. Manakala hutang negara kepada Bank Dunia sudah langsai pada 2011.

Kena lagi Anwar Ben Israel, PKR, PAS dan DAP. 2-0 !

KONSEP AMALAN PENDIDIKAN PERCUMA -NEGARA KEBAJIKAN BUKU JINGGAY,
MENGKRONIKAN EKONOMI SELANGOR.

Di fesbuk cai PKR cuba menjustifikasikan Pendidikan Percuma tapi bila di asak dengan pertanyaan mengenai perkara-perkara berikut, mereka terus menjadi bisu dan tuli:-
  1. Kenapa Yuran PASTI sejumlah RM400 tidak di tampung oleh regim darkula DAP PAS PKR selama ini ?
  2. Kenapa kontraktor sampah boleh dapat 50 biji lori sampah percuma yang bernilai RM50 juta yang bersamaan dengan yuran bagi 31,250 orang murid PASTI?
  3. Kenapa Geran RM300 juta hanya disalurkan untuk kontraktor terpilih bagi kerja-kerja infrastruktur?
  4. Kenapa tidak digunakan sebahagian atau semuanya bagi melaksanakan polisi PENDIDIKAN PERCUMA di Unisel, Kuis dan semua kolej di bawah kerajaan negeri Selangor?
  5. Kenapa tidak dilaksanakan terlebih dahulu PENDIDIKAN PERCUMA di semua negeri-negeri di bawah tadbiran regim drakula PAS DAP PKR? Kenapa sekarang baru timbul?
  6. Soalan Maut: Kenapa Regim DAP PKR PAS sejak awal lagi tidak melaksanakan apa-paa program dan SKIM PENDIDIKAN PERCUMA? Dah 4 tahun ni wehhhhh ! Bila lagi?
Semua cai PKR terdiam bila diajukan soalan-soalan di atas. Mereka tak mampu menjawab sebaliknya tiba-tiba mereka menjadi seperti siamang di hutan. Ya la camana cai PKR nak jawab bagaimana kontraktor sampah kroni Ronnie Liu dapat 50 buah lori smapah percuma yang bersamaan dengan yuran bagi 31,250 orang murid PASTI. 

Cakap tak serupa bikin punya cai dan pemimpin PKR.

Ini menunjukkan PKR dan DAP membuli PAS sehinggakan kroni sampah lebih diutamakan dari Pendidikan Percuma. Lagi mahu percayakan kaki kelentong dan pembelit PKR da DAP ? Salah sebab kenapa Anwar Israel menamakan bahagian PKR sebagai CABANG ialah kerana LIDAH ANWAR ISRAEL BERCABANG juga ... menurut kata rakan fesbuk Tony Singh. You are correctlah brader !

3-0 !

TEPUK DADA TANYA IMAN!
DAP KOMUNIS
PKR TAKDE AKHLAQ
PAS KENA BULI.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...