Selasa, 10 April 2012

HOI LANGAU HIJAU LAHANAT ! MASJID BUKAN TEMPAT BERDEMO LAH


Bahasa kasar. Sebab puak yang nak berdemo di masjid memang patut dikasari kerana kurang ajar. ya la walaupun Rasulullah s.a.w. tak marahkan Arab Badawi yang kencing dalam masjid, tapi kamonlah itu Rasulullah s.a.w. dan dilakukan oleh seorang ArabBadawi yang belum masuk Islam tapi nak masuk Islam. 

Berbeza dengan perbuatan kurang belajar dan kurang adab sopan yang bakal dilakukan oleh seorang muslimah ahli PKR kod 00 (lahir sebagai bahlol) . Dah lah rakyat pilih menjadi ahli parlimen sebab ingatkan lahabau tu cerdik. Rupanya indah kabar dari ijazah pendidikannya sahaja. 

Kenapa masjid dijadikan medan dan tempat berdemo ? Masjid kan tempat beribadat dan kawasan untuk mengingati kepada Allah Ta'ala. Tau la Pok Nik pernah berfatwa berdemo itu sama macam solat jemaah (ntah dari kitab mana tak tau lah) Balik-balik masjid jugak jadi sasaran. Kurang ajar betul lah !


Apakejadahnya nak jadikan masjid sasaran dan mencemari masjid dengan perbuatan-perbuatan tercela seperti itu? Tak reti bahasa ke ? Kenapa perlu menggangu umat Islam nak beribadat dengan aman, tenteram dan tenang di dalam masjid dengan perbuatan-perbuatan khianat seperti itu ? 

 
Kenapa tak buat demo Himpun Hijau (Anti LYNAS) di tokong, kuil dan gereja takpun di padang-padang ternak dan ragut lembu-lembu? (sesuailah tempat sedemikian disebabkan peel kurang lebih macam hewan itu juga).


Puak-puak langau hijau ini tak reti nak hormati masjid sebagai tempat ibadat orang Islam? Tengoklah sendiri siapa yang mengilhamkan Himpun Hijau, semuanya mata sepet cap roket di dahi. Dajal punya manusia. Dah lah biadap, kurang ajar tak tau nak hormati tempat umat Islam beribadat. 

Mana puak PAS ? Mana lebai kera hijau putih PAS ? taknak bantah ke ? Ini ada orang nak cemari masjid takkan PAS diam dan turut bersetuju ianya diadakan di masjid? Kata Parti Islam? Mana Islamnya ?

Akta Perhimpunan Aman pun melarang sebarang demonstrasi aman tanpa senjata diadakan di tempat-tempat ibadat. Kenapa langau hijau lahanat mencabar perundangan negara ? Para loya dalam puak langau hijau lahanat semuanya bodoh belaka ker tak reti nak baca dan hormati perundangan negara? SIALAN punya langau hijau lahanat !

Ayoh ! Kepada semua umat Islam mari kita pertahankan masjid. Pertahankan kesucian tempat kita bersujud kepada Allah Ta'ala. Kalau tak , pada PRU 13 pastikan tidak ada satu undi pun daripada orang Islam kepada Regim Pakatan Drakula DAP PAS PKR. Itu sahaja yang mampu mengajar mereka semua !

Puak Langau Hijau Lahanat semuanya sudah menjadi BUTA DAN TULI !

INGAT UMAT ISLAM ADA HAK UNTUK BERIBADAT SECARA AMAN DI MASJID!

TEPUK DADA TANYA IMAN!
DAP KOMUNIS
PKR TAKDE AKHLAQ
PAS KENA BULI
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...