Isnin, 26 Mac 2012

BAPAK KOMUNIS NAK SIASAT PEGUAM NEGARA & BEKAS KETUA POLIS NEGARA ??? !!!.

 
Dulu Mereka Adalah Pengacau ...... 
Dulu Mereka Takde Moral ....
Dulu Mereka Suka Memaki Hamun Sumpah Seranah & Mencarot

 
Sekarang Mereka Pun Masih Pengacau, Masih Tak Bermoral , Masih Memaki Hamun, Menyumpah Seranah & Mencarot ...
Diri Mereka Sendiri punTak Pernah Berubah Langsung ..
Macamana Nak Ubah Negara ? 

RAPAT RAKYAT (LIPAT RAKYAT) PAKATANISTA ROUGE Regim Punah Ranah berstatus haramjadah (sebab tak berdaftar) mengadakan majlis memaki hamun, menyumpah seranah dan mencarot di pentas sambil menjual janji-janji yang tak tertunai. Kali ini para pembodek dan penjilat tegar mereka yang di impot dan yang diberikan upah datang seramai 5 000 orang untuk turut serta mendapat saham dosa-dosa fitnah pemimpin tak bermoral pojaan mereka. Bertempat di Kuala Selangor. Dengan penggunaan segala kelengkapan PBT (tak tau samada ianya diberikan secara percuma atau di bayar sebab majlis fitnah itu bukan program kerajaan negeri) maka bermulalah penyebaran fitnah dan sumpah seranah dari pemimpin tak bermoral Pakatanista Rouge regim Punah Ranah Haramjadah. 

Mula-mula Bapak Fitnah Malaysia yakni Bapak Kepala (ikut stail Indon sebab mereka suka guna istilah Indon)  Anwar Ben Israel mula merapu dan meroyan mengenai pendedahan perbuatan tak bermoralnya siang malam di media arus perdana (padan muko ko Anwar Ben Israel). Kemudian, Bapak Kepala hotak Anwar Israel mengulangi janji menurunkan harga minyak dalam tempoh 24 jam walaupun Pakatanista Regim Punah Ranah Haramjadah, gagal melakukan apa jua tindakan bagi menampung subsidi petrol dan disel secara bersama dengan kerajaan Pusat. 

Sekali lagi Bapak Kepala Hotak ANwar Israel mengulangi mengenai IPP. dan menariknya pada kali ini hartawan dan jutawan Melayu Syed Mokhtar menjadi sasaran beliau. Sedangkan sebelum itu beliau mengherdik dan memaki hamun kerajaan BN tidak mahu memertabatkan orang Melayu menjadi jutawan dan hartawan. Bapak Kepala Hotak Anwar Israel menuduh Syed Mokhtar menjadi kaya kerana merasuah para pemimpin UMNO/BN. Beginilah caranya kepimpinan Pakatanista Regim Punah Ranah memamposkan Melayu dan Islam. Muak sungguh lah dengan pembohongan pemimpin Pakatanista Regim Punah Ranah , balik-balik benda yang sama jek. Itu sahajakah kemampuan Pakatanista Regim Punah Ranah mampu lahirkan pemimpin-pemimpin tak bermoral seperti mereka?

Agenda memaposkan Melayu ini di sambung pula oleh Bapak Komunis Lim Kit Siang apabila menuduh dan berikrar untuk menubuhkan sebuah Tribunal Kehakiman untuk menganiayai dan menzalimi Peguam Negara dan bekas Ketua Polis Negara. Ada patot ke ? Kenapa beliau tak menyarankan agar Tribunal Kehakiman menyiasat beliau dan segala aktiviti haram Pakatanista Regim Punah Ranah  yang berkaitan dengan kongsi gelap?

Dulu Bapak Komunis itulah yang menyeru agar orang Cina bangkit dan menghalau keluar orang Melayu sehingga tercetus tragedi 13 Mei 1969. Jelaslah bahawa Pakatanista Regim Punah Ranah jika mentadbir dan memerintah negara mereka akan hanya menghalau orang Melayu, membalas dendam dan menjahanamkan negara sahaja. Tolaklah Pakatanista Regim Punah Ranah !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

pukimaq berkata...

Tak suka maki-maki la.Suka liwat la.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...