Isnin, 26 Mac 2012

PUAK GENGSTER REGIM PUNAH RANAH LINDUNGI BAPAK KOMUNIS DI KUALA SELANGOR.

 

Ini gambar penonton yang tidak berdosa di baling batu oleh penyokong-penyokong Pakatan Haram di majlis "Rapat Rakyat" yang sedang berlangsung di Stadium Kuala Selangor sekarang ni, manakala sahabat-sahabat Kuala Selangor yang berada di luar pagar juga di serang! Pada puak- puak Pakatan ni konon-kononya jihat, BODOH! Yang ko serang tu MELAYU! MELAYU sama MELAYU pun ko nak serang ke? Yang bapak KOMUNIS dalam majlis tu ko tak nak serang pulak.. Bangangnya MELAYU

~ kiriman dari fesbuk AfiqKlTown (Nadi Rakyat).

Hampeh punya penyokong tegar rejim punah ranah. bangsa sendiri pun di serang kerana hendak mempertahankan bapak komunis dalam Rapat Rakyat di tengah padang !

Ini macam tak boleh jadi lah. Bermakna pepuak dan penyokong tegar regim Punah Ranah di seluruh Malaysia sudah gabra dan gelabah lah macam ini kan .... dah tahu nak kalah tu buat lah cara gentleman terima kekalahan nanti .... ni tidak asik nak bergaduh je !

Tolak lah Regim Punah Ranah di PRU 13 nanti !

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...