Selasa, 17 Januari 2012

REAKSI PEMBACA KE ATAS UGUTAN AMBIGA.


Dulu kami nak jadi pelakon Bollywood Tapi Tak Cukup Syarat .. bila buat BERSIH kami terus menjadi selebriti .. duit pun Soros kasi.

Terimakasih kepada para pemberi komen. Berikut diterbitkan tiga komen sebagai reaksi mereka kepada ugutan Ambiga mahu mencetuskan BERSIH 3.0 setelah kerajaan mengambil pendirian secara wassatiyah (kesederhanaan) dalam menamba baik sistem pilihanraya Malaysia. Inilah antara suara majoriti senyap yang bersuara dalam blog-blog sebagai pemberi komen.
Tanpa NamaJan 17, 2012 03:17 AM
Biar je mereka berarak, biar dia puas hati, SPR dan Polis banyak lagi kerja nak buat, lagi pun Pembangkang pun dah mula tidak mendapat perhatian rakyat kerana meluat dengan perangai mereka. Cuma polis kene bejaga-jaga je jangan mereka ni menimbulkan kekacauan. Kalau kacau mula-mula tangkap yang kepala dulu, lepas tu tangkap hantu berbulu putih dimuka tu. he he
****************************************
Tanpa NamaJan 17, 2012 03:36 AM
hahaha
harap pehak polis akan kasi makan free lagi macam besrih 2.0 dulu mungkin orang ramai akan ikut serta dan minta tangkap awal-awal lagi nak lantak makan free.... 
nak join join bersih x layan ler beb...
buang masa saja.....
****************************************
Tanpa NamaJan 17, 2012 04:43 AM
Mak hindu ni dah lupa daratan kot. Biarlah dia nak berdemo....org gila kuasa mmg mcm tu. Lepas ni PDRM tangkap bg diaorg mkn soup lipas atau tikus je kat dlm tahanan tu. Kita semua saman Ambiga tu biar tinggal bulu berubah dia je...
****************************************
Kesimpulannya, eloklah dibiarkan saja Ambiga melakukan BERSIH 3.0. Berikan segala kemudahan. Berikan segala kerjasama. Berikan kebenaran. Buatkan siaran lintas langsung. Berikan populariti kepada mereka. Manalah tahu kot-kot lebih ramai lagi mengundi Pakatan nanti memandangkan apasaja mereka mahu mereka memperolehinya dengan hanya membuat ugutan. Tapi jika mereka menjadi sebuah regim yang berkuasa nanti adakah mereka akan tunduk kepada ugutan yang sama jika ada kelompok minoriti melakukannya? Lihat saja apa yang terjadi kepada Hasan Ali.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...