Selasa, 17 Januari 2012

KAK IJAT MANGSA FITNAH YANG GAGAL DITANGANI DENGAN BAIK.

SPRM banyak bagus lah ikut saja apa Wa bikin fitnah.. Lu SORM Jangan Kacau Sama DAP Tau !!!

Hamba seru kepada rakyat Malaysia agar bangkit pertahankan dan membela seorang mangsa fitnah kejam Pakatan komunis. NFC adalah untuk semua rakyat Malaysia. RM250 juta adalah pinjaman yang perlu di bayar kembali. Kondo yang di beli adalah suatu pelaburan dan bukannya penyelewengan. Kak Ijat tidak ada kena mengena dengan NFC. Betul suaminya dan anaknya bekerja di NFC tapi adakah itu suatu penyelewengan yang besar? Salahkah anak dan suaminya bekerja mencari makan secara halal? Takkanlah kerana mahu memuaskan hati Pakatan komunis maka Kak Ijat mahu dimangsakan sepertimana Khir Toyo dimangsakan? Dimanakah rasionaliti dan kewarasan dalam isu ini?  Seorang pemimpin yang banyak berjasa dan memperkuatkan parti berjuang siang malam dimangsakan hanya semata timbul fitnah yang di rancang dari dalam dan dari luar. Apakah pengganti kak Ijat mampu bekerja kuat seperti Kak Ijat?

Kenapa SPRM tidak meneruskan siasatan ke atas dakwaan rasuah pemimpin-pemimpin DAP? Takut? Kenapa SPRM tidak tegas dan pilih kasih? Kenapa SPRM begitu takutkan DAP? Sebab Teng Beng Hock mati bunuh diri?

Hamba tidak berpuashati dengan cara SPRM menyiasat NFC dan menyebabkan fitnah mega Pakatan kelihatan seperti benar. Adakah SPRM menjadi alat kepada Pakatan?

Dimanakah hasil siasatan SPRM ke atas dakwaan rasuah pemimpin-pemimpin DAP? Kenapa SPRM berdiam diri? Takut kenderaan di bakar? SPRM nampaknya tak ada telor dan pilih kasih dalam pendakwaan amalan rasuah. Patutlah Ambiga kata ' Halalkan Rasuah Kecil' supaya SPRM dapat gaji buta setiap bulan.

Di satu sudut pandang SPRM ini nampaknya dikuasai sepenuhnya oleh Pakatan dan dipenuhi dengan pegawai-pegawai bengap. Hanya berani bila tiada ugutan dan kenderaan tidak di bakar. Kalau dengan DAP kemain menikus SPRM. Podah !

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...