Selasa, 17 Januari 2012

KARTEL CINA KAPIR PENGIMPOT DAGING PEMUSNAH INDUSTRI DAGING HALAL TEMPATAN.


Mulai pada hari hamba akan mendedahkan dan membongkar nama-nama syarikat kapir Cina laknat yang menjadi kartel pengimpot daging di Malaysia. Turut didedahkan ialah pegawai-pegawai veteriner yang mengkhianati pengusaha tempatan kerana kuat makan rasuah. Kempen ini akan berterusan sehinggalah mencapai matlamat di mana semua pengguna Melayu Islam memboikot besar-besaran produk dan keluaran barangan Cina kapir laknat kurang ajar tidak sedar diri. Di samping itu kempen ini juga akan mendesak SPRM menyiasat dan DS Najib turut membekukan semua aset mana-mana pemimpin tidak kira dari parti BN atau Pakatan yang menerima kontrak daripada kerajaan Persekutuan dan negeri. Hamba tidak kira samada kontrak itu cuma membekalkan sebiji limau atau membekalkan Chinadoll untuk kegunaan Anwar Ibrahim. 


Buat permulaan baca apa The Fflying Kick menulis:-
Keputusan Najib Abdul Razak untuk membekukan aset NFC, membuatkan ramai pencacai dan pengambil upah daripada kartel daging, terutama sekali beberapa kerat KAKITANGAN VETERINAR yang berkaitan dengan AP tersenyum lebar. Kemenangan pusingan pertama telah mereka perolehi. Serangan dan kemenangan pusingan pertama ini, bukan sahaja melibatkan NFC tetapi juga Shahrizat Jalil terutama selepas Sharizat Jalil bercuti selama tiga minggu bagi memudahkan siasatan SPRM dan PDRM terhadap syarikat fidlot itu.
Bagaimanapun, kenyataan yang dikeluarkan oleh Wan Shahinur Izmir Salleh bahawa semua urusan NFC akan berjalan seperti biasa di sebalik tindakan kerajaan tersebut, pastinya akan mengundang satu lagi serangan yang lebih 'ganas' bagi pihak KARTEL-KARTEL DAGING yang sebelum ini amat terancam dengan kewujudan NFC. (BACA DI SINI)
Pasaran daging negara memberikan keuntungan sebanyak lebih RM2 bilion kepada kartel. Kartel tidak hanya dikuasai oleh pemonopoli, sebaliknya juga turut mendapat kerjasama daripada sekelompok manusia yang berada dalam perkhidmatan VETERINAR. Apatah lagi AP merupakan PERNIAGAAN yang paling menguntungkan kepada sesetengah daripada mereka.
Sebahagian besar daging yang dihasilkan oleh ladang fidlot NFC di Gemas dijual terus kepada pengguna terutama di pasar-pasar tani di seluruh negara pada kadar yang lebih rendah berbanding daging import yang sebahagian besarnya adalah daging kerbau. Hanya 5% daripada seekor lembu yang disembelih, digunakan untuk eksport dan jualan ke hotel-hotel serta restoran-restoran mewah kerana harganya. Atau dalam bahasa yang lebih mudah dan lebih tepat, 95% daripada daging yang dihasilkan oleh ladang fidlot di Gemas tlah digunakan untuk memenuhi keperluan dan maksud sebenar penubuhan NFC.
95% daging yang dijual sama ada menerusi pasaraya, hypermarket, mahupun di pasar-pasar tani yang merupakan pelanggan tetap NFC, memberikan ancaman yang bukan kecil dan sedikit kepada kartel-kartel serta talibarut mereka dalam Jabatan Veterinar. Pembunuhan NFC perlu dilakukan dengan kadar segera kerana jikalau NFC berjaya mencapai sasaran pengeluaran 60,000 ekor lembu setahun menjelang 2015, kartel-kartel yang selama ini menjadi maharaja dan penguasa pasaran daging akan terjejas teruk.
Dari awal lagi, kartel-kartel telah menyalahgunakan laporan Ketua Audit Negara yang kemudiannya dimanipulasikan dengan jayanya oleh pemimpin-pemimpin PKR seperti Zuraidah Kamaruddin, Rafizi Ramli dan Saifuddin Nasution. Ceramah yang kerap diadakan dengan liputan berita khusus untuk menimbulkan imej buruk kepada Sharizat, menjadi tekanan yang cukup kuat kepada UMNO.
Baca seterusnya di sini THEFLYINGKICK 
INDUSTRI DAGING IMPOT BERJUMLAH RM 2 BILLION SETAHUN. AP IMPOT WAJIB DIBEKUKAN DAN DIKURANGKAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT BAGI MENJAHANAMKAN KARTEL CINA KAPIR LAKNAT.

 TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

Bagus tuan, teruskan pendedahan sebenar, peduli apa dengan sensitiviti perkauman kerana mereka sendiri tidak pernah menjaga sensitiviti kita. Sebaliknya kapir harbi menggunakan melayu-melayu yang kecewa tetapi kemaruk kuasa menjadi sapi perahan untuk memusnahkan kekayaan bangsa.

hehehe manusia fuckatan selalu kata orang Islam tidak boleh menghina kaum dan agama lain. Tetapi mengapa mereka tidak pula melarang kaum kapir harbi dari terus menghina dan memperlekehkan umat Islam...semuanya demi kuasa dunia!!!

Tanpa Nama berkata...

The only way to bunuh Melayu is by using Melayu sendiri!!

Tanpa Nama berkata...

alaaa itu yg aku marah sungguh dengan najib ni....fidlot tu dah senyap yg salleh pi tulis cek bagi kat melaun tu buat per....

adoiii...jangan risau ...najib akan buat do no jer....yang penting satu malaysia...aku pun maleh nak ngundi tahun ni...

sakit hati...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...