Jumaat, 6 Januari 2012

NURUL IZZAH SAHKAN SEMUA KEPUTUSAN MAHKAMAH MALAYSIA ADALAH TEMPANG.

Cantik Tak Posing I nie? Maaf lah Senget Sikit .. Mental I 'Tempang" Sikit .. Kui kui kui 

Anak perempuan sulong kepada perogol bontot bersiri berkata :-
KUALA LUMPUR: Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar menyifatkan kes mahkamah yang dihadapi bapanya Datuk Seri Anw ar Ibrahim menunjukkan institusi kehakiman di negara ini sebagai ‘tempang’.
Nurul Izzah mendakwa sistem keadilan didukung Suruhanjaya Diraja, namun beberapa kes yang dilaporkan membabitkan individu tertentu tidak di ambil tindakan.
“Sebaliknya apa yang berlaku, wujud individu yang menyusun pelantikan hakim-hakim. Oleh itu, harus ada reformasi terhadap sistem kehakiman bagi mempastikan keadilan dapat ditegakkan,” kata beliau yang juga ahli parlimen Lembah Pantai.
Ini bermakna beliau turut mengakui bahawa keputusan mahkamah membebaskan Papa Hebatnya adalah tempang. Keputusan memihak kepada Papa hebatnya dalam saman kepada KJ adalah tempang. Keputusan mahkamh terhadap Khir Toyo adalah tempang. Keputusan mahkamah yang memihak kepada Guan Eng ke atas saman Utusan Malaysia adalah tempang.

Kepala tengkorak Nurul Izzah.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Pewaris Wasiat berkata...

Aku tambah...Bukan Tempang daaa...Bengkok macam dalam China Dolls clip tuuuu...Aku tambah lagi...Tengkorok Kering (nada gaya mesti cam Ustat Zahar Deris)....ok

Tanpa Nama berkata...

NURUL IZZAH SAYA SETUJU DENGAN PENDAPAT MEMANG TEMPANG SEBAB ORANG LAIN MEMANG TAK KAN DAPAT LAYANAN ISTIMEWA LIKE YOUR DAD. TANGGUH DEMI TANGGUH...JUSTICE FOR SAIFUL....INSYALLAH.

SAIFUL COOL AJE ....YOUR PAPA HEBAT PUSING DUNIA CARI SOKONGAN.BUT FOR YOUR INFO SAIFUL ADA SOKONGAN DAN PERLINDUNGAN DARI ALLAH YANG MAHA BERKUASA.

Tanpa Nama berkata...

engkau yg tempang, memang semuanya akan nampak tempang...bodoh la luuu

Kau nak merapu , engklau punya pasal lah!!!

Yg pasti engkau memang bodoh

Tanpa Nama berkata...

Nurul Izzah asal makamah tidak berpihak pada mereka, semua tempang. kalu berpihat kpd mereka, mereka akan inilah keadilan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...