Jumaat, 20 Januari 2012

DEDAH YABEDABEDOO! RM200 UNTUK PENDEMO 901 PATUTLAH RAMAI.

Sumbangan amenoworld. Kalau Rafizi nak Saman, sila Saman amenoworld.

amenoworld yang kata :-
SMS dari rafizi beb. Dia bagi rm200 seorang time demo 901. Itu pasal ramai yang datang. Datang sebab duit. Bukan pasal perjuangan. Bukan pasal keikhlasan. Tapi pasal duit. Ahli2 pkr seme boleh dibeli guna wang. Depa memang hampeh !!!! Depa memang jahat !!!!
G mati lah weh. Mati. Aku cakap mati. Faham tak? - Amenoworld
Kah ... kah ... kah ... kah .... patut la pun. Jom kita kira, RM200 x 5,000 orang yang dikatakan hadir = RM1,000,000.00 banyak tu bro! Banyaknya duit Rafizi sebagai pembantu kepada Penasihat Ekonomi Selangor yang cuma bergaji RM1.00. SPRM kena siasat ni! Patutlah Rafizi selamba derk bila di saman RM100 juta.

Dari mana datang duit sebanyak itu? Pelik juga bila poin berkumpul di Dataran Merdeka. Pejabat Majlis Peguam tidak jauh dari situ.

Ada kemungkinan ke wang-wang dana Majlis Peguam disalahgunakan? Woooo SPRM kena siasat ni.

Ya lah kerana akhir-akhir ini Majlis Peguam makin galak menaikkan fee keahlian serta sanggup menganiayai mana-mana ahlinya yang lambat bayar denda.

Hamba fikir hendak buat laporan polis lah mengenai perkara ini. Bukti sudah ada. Apakata rakan-rakan semua?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pkol 3:15 am..
tarikh..??
taip sendiri send kat hp sendiri no lain..aku pon bleh buat..x susah..gila bukti x jelas bloggers umno ni...

Tanpa Nama berkata...

bukti xleh pakai sbb 'besi' nih hj.hadi yg kata ....kita tgk dorang konar baring belah mana pulak

JAS SALLEH berkata...

Sedangkan air mani Nuo dalam jubo Saifol pun cai pakatan sggp nafikan dan kata Saiful jolok jubo sendiri .. wooo

pukimaq berkata...

Nak duit jugak.Mana boleh sayangku tu lupakan khidmat diriku padanya?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...