Khamis, 1 Disember 2011

UMNO BUKAN PARTI RASIS ! JOM TERAJANG NGA ANAK BABI HARAMJADAH DAP.

UMNO BUKAN PARTI RASIS !
~ DS Najib Ucapan Perasmian PAUMNO 2011.

Ok guys dan gurls. DS Najib sudah menyatakan UMNO bukan parti Rasis berdasarkan kepada fakta sejarah 10 perkara. Korang nak percaya atau tidak itu bukan masalah UMNO. Itu adalah masalah ko yang kurang matang korang dek otak korang selalu sumbat dengan tauhu basi Anwar si peliwat dengan pemakan bangkai daripada Dajal Almasikh Party (DAP) serta terlalu banyak sangat dengar ceramah merapu Parti Ajaran Sesat (PAS).  Tontonilah kembali ucapan rasis biadap kurnag ajar Nga Kor Meng yang mengaku dirinya dan parti bangsatnya tidak rasis. Cakap tak serupa bikin punya. Walhal mereka  adalah tahik rasis tulin punya. Tulinnnnn bangggggg ......


Paling celake ialah pepuak Bani Jawi yang dok gelak tertawa mendengar penghinaan Cina bangsat DAP kepada bangsa saudara seagama. Camtu ke kita Bani Jawi nak angkat mereka jadi pemimpin Bani Jawi? Tak payahlah. 

Tindakan patut di ambil terhadap Cina bangsat DAP Nga Kor Meng di atas kebiadapannya. Beliau sepatutnya dicurahkan dengan setong najis manusia da cat metalik warna hitam bior dirasenyer.


Sampai bila Bani Jawi hendak mendiamkan diri terhadap semua penghinaan dan celaan daripada Cina bangsat keparat haramjadah DAPigsialan ? Bangkitlah Bani Jawi ! Orang sudah menghina kamu dan keturunan kamu!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata...

cara awak tulis ni macam byk mencarut je, saya yang atas pagar ni rasa tak selesa pulak dengaN ORANG UMNO MCM AWAK..

JAS SALLEH berkata...

Alarh orang DAP kuat nyamor kononnya atas pagar lah orang Melayu lah orang pompuan lah macam lah kami ni boleh diperbodohakn dengan senang cam pepuak PAS dan PKR. Wey suruh DAP babi cari taktik lain lah /.BANI JAWI LAGI CERDIK DRP DAP BABI.

Tanpa Nama berkata...

setakat maki hamunjer x guna, nak mintak rosmah belikan cincin satu boleh x?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...