Isnin, 26 Disember 2011

HENJUT MENGENJUT DAP PPINANG RAMASAMY SUDAH MARAHLAH.


DAP PULAU PINANG, hab rejim sosialisma yang tidak berperikemanusiaan dan amat kejam. Ini disahkan oleh Ramasamy dan ramai lagi. Tidak ada kebebasan bersuara dan mengkritik para dewata sosialis seperti Karpal Singh, Lim Kit Siang (penasihat DAP), Guan Eng (Setiausaha Agung) dan Dr Chen Man Hin (Penasihat sampai mampos DAP)

Malah dalam selingan berita di NTV7 sebentar tadi Ramasamy meluahkan perasaan mualnya kerana hak kebebasan bersuara di sekat oleh kepimpinan DAP rasis. Sosialisma mana mengamalkan kebebasan pun. 

Rayer pula terasa hati manakala Karpal Singh mencabar Ramasamy meletak jawatan kerana cakap ikut sedap mulut. LKS. LGE dan Dr Chen sudah tentu panas hati dan panas telinga kerana di kritik dan arahan mereka tidak dipedulikan. 

Rayer kata Ramasamy angkuh. Karpal kata Ramasamy biadap. Apa hendak bising-bising pun? Sikap angkuh dan sombong serta biadap adalah amalan semulajadi semua orang DAP termasuklah para pemimpinnya yang sudah menjadi Tuhan dan dewata-dewata agung.

Inilah tololnya puak sosialisma. Itupun ada juga orang Melayu yang hendak menganut sosialisma. Sosialis terjun dengan ....?????

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...