Ahad, 25 Disember 2011

FITNAH MEGA PAS: ADUN WAKAF BHARU KELANTAN BALUN POK NIK?

TERKINI, di fesbuk telah terjadi satu pertanyaan antara pelayar fesbuk dengan ADUN WAKAF BHARU yang bertanyakan komen ADUN Wakaf Bharu Kelantan berkenaan masalah bilangan jemaah yang amat kritikal di masjid mukim CB, hanya imam dan bilal sahaja yang hadir. 



Jawapan yang diberikan oleh ADUN Wakaf Bharu sungguh memeranjatkan. Belaiu telah memfitnah UMNO bertanggungjawab ke atas masalah tersebut. 

Adakah ADUN wakaf Bharu Kelantan ini sedar bahawa seluruh masjid di negeri Kelantan di bawah naungan KDYMM Sultan Kelantan sebagai KETUA RASMI AGAMA ISLAM DI KELANTAN di bawah seliaan MAIK. 

Adakah ADUN Wakaf Bharu menuduh KDYMM Sultan Kelantan dan MAIK bersengkongkol dengan UMNO berkenaan hal ehwal masjid?

Bukankah masjid tersebut di bawah tanggungjawabnya sebagai ADUN untuk memastikan anak mukim hadir ke masjid?

Kenapa perlu memfitnah UMNO pula? Apa kaitan UMNO dengan kegagalannya sebagai ADUN dalam parti yang perjuangkan ISLAM untuk mendidik anggota masyarakat solat berjemaah?

Atau adakah para jemaah di mukim tersebut sudah merasa jemu dan bosan dengan ceramah politik yang diselitkan dalam kuliah Maghrib?

Inilah mentaliti pemimpin PAS Kelantan. Taksub melebihi muatan. Mulut tak jaga. Salah sendiri tapi mempersalahkan pihak lain. Amalan apakah ini?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SEKARANG LAGI TERBUKTI YG PAS MAKIN SESAT...

PEJUANG HAMAS...

Tanpa Nama berkata...

inilah ADUN kepala butuh....orang Kelantan x pegi mesjid pun UMNO gak nk dipersalahkan....mmg babi betul die nih....ni lar bukti yg PAS mmg x mampu nk mertarbiahkan orng2 Islam diKelantan...hihahahoho..tu yg kata nk mertarbiahkan DAP ....lg larrrrr.....

Tanpa Nama berkata...

MEMANG UMNO YANG DIJADIKAN KAMBING HITAM DALAM APA SAJA BENDA BUROK DAN APA SAJA KEGAGALAN PAS....HATTA KALAU YB PAS TERKENTUT ATAU TERKUCIL DI DEPAN ORANG PUN MEREKA AKAN MENGATAKAN ITU PUN KERJA UMNO.....DAN KALAU NIK AZIZ TERLUCUT KAIN DI DEPAN KAUM NYA PUN MEREKA AKAN MENYALAHKAN UMNO.........TOLOL SUNGGUH MANUSIA PAS MENGALAHKAN LEMBU...


YANG IKHLAS.

ZUL KOTA BHARU.

Tanpa Nama berkata...

ADUN kena ingat, penduduk tempatan hadir kuliah maghrib BUKAN utk mendengar ustaz2 PAS mencarut, memfitnah tanpa asas, meroyan, menterjemah ayat Quran & hadith ikut pemahaman politik PAS serta menyesatkan akidah. Lama2 jemaah naik muak dan sedar kemunafikan anda ADUN PAS sekalian. Kami pun ada asas dalam agama Islam dan ada akal yang waras - boleh buat penilaian sendiri.

Harap segera bertaubat.

Mael Kota Bharu.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin PAS layak berceramah dan buat fitnah aja.

Pakcu Rantau Panjang berkata...

Jawab lah apa-apa.... LaBU asal kita bagus orang lain kena.......hee....hee

Tanpa Nama berkata...

BIASA LE..SETAKAT NI TAK JUMPA LAGI PEMIMPIN PAS YANG CERDIK. YANG MUNAFIQ DAH JUMPA DAAAAHHHH...HEHEHE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...