Ahad, 25 Disember 2011

BERTINDAKLAH MENASIHATI ANGGOTA KELUARGA , RAKAN DAN JIRAN TIDAK MENYERTAI RUSUHAN 901.

BERTINDAKLAH !
NASIHATI ANGGOTA KELUARGA, RAKAN TAULAN , SAUDARA MARA & JIRAN TETANGGA TIDAK MENYERTAI RUSUHAN 901 

Kepada semua rakyat Malaysia. Hamba menyeru agar anda bertindak sekarang menasihati anggota keluarga, rakan taulan, saudara mara & jiran tetangga agar tidak menyertai sebarang rusuhan dan tunjuk perasaan pada 9hb Januari 2012 yang bakal mengundang kecelakaan dan kemudaratan kepada semua. 

Anda adalah rakyat Malaysia yang berfikiran waras dan bertamadun. Anda mampu menghalang satu tindakan di luar batasan kemanusiaan yang boleh menyebabkan penderitaan berpanjangan kepada anda yang tidak berdosa akibat karenah dan kenakalan segelintar rakyat yang dipengaruhi oleh dakyah jahat dan fitnah hasutan pembangkang.

Sebagai sebuah negara yang selama ini aman damai dan tenteram dari gejala-gejala yang tidak sihat, adakah anda mahu membiarkan sahaja perbuatan sedemikian berlaku yang anda tidak tahu bilakah akan berakhir.

Belajarlah dari pengalaman pahit di Libya, Mesir. Yemen dan beberapa buah negara lain. Apa gunanya melakukan sesuatu tindakan yang akhirnya menyebabkan kemusnahan dan kecelakaan kepada semua? Apakah manafaatnya?

Kita semua mempunyai pilihan lain yang lebih baik tanpa melakukan kerosakan dan kemusnahan yakni MENGUNDI semasa PRU 13 nanti. 

Adakah anda sanggup melakukan kerosakan dan kemusnahan hanya kerana tidak berpuashati kepada kerajaan dan terpedaya dengan kata-kata pembangkang?

Mahukah anda melihat negara aman damai ini terjerumus ke dalam kancah konflik yang tidak berkesudahan seperti terjadi di Somalia? Dendam yang tidak ada penamatnya?

Anda mampu menghalang segala keburukan, kemusnahan, kecelakan, penderitaan, penumpahan darah dan huru hara jika anda memainkan peranan anda meredakan kemarahan yang dicetuskan oleh pihak pembangkang dengan menasihati anggota keluarga, rakan taulan, saudara mara dan jiran tetangga anda tidak menyertai sebarang tunjuk perasaan, demonstrasi dan rusuhan awam terancang. Lakukan demi kebaikan dan manafaat bersama.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ayoh anak2 melayu islam kita turun semua jangan jadi melayu umgok dan songkok tinggi ni yang tak punya telor ada telor sudah busok kita berjuang untuk ugama bangsa dan negara dari peresuah semesta alam ni mari kita turun

JAS SALLEH berkata...

Ayoh anakmuda Melayu Islam jangan gadaikan nyawa anda utk kepentingan busuk PKR yang x pedulikan untung nasib kamu di masa depan hanya utk kote bengkok anwar saja ...

Anak India anak Cina tak perlu turun ke? INilah hipokritnya seruan para dajal PKR

Tanpa Nama berkata...

Manusia yg paling terkutok abad ini adalah BABI harami, atok Gay tertua, peliwat terkutok dan barua Yahudi zionist bacul. Agenda hidup si anak Dajjal lahanat ini, Putrajaya at all cost. beliau akan gunakan siapa saja dan apa cara sekali pun, Ulama tersohor ke, teman rapat ke, waima anak isteri sekali pun, semua bole pergi mampos asalkan kote bengkok bole terus terusan meliwat Cina Doll, Tom Yum Doll ke, Mak Nyah Doll, Jantan2 Doll ke. Itulah species2 harami, keparat bangsat bernama BABI. Peliwat terkutok dan barua Yahudi zionist.

Tanpa Nama berkata...

InsyaAllah, kalau dulu org-2 melayu PKR termakan hasutan dan belitan anwar. Tapi mereka kini sudah banyak sedar bahawa org yang mereka bela itu adalah peliwat negara dan ketua penipu. Mereka tidak mahu menumpang dosa untuk membebaskan pendosa itu lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...