Sabtu, 24 Disember 2011

DR CHEN MAN HING MENGAMUK !

Anda Kenal Siapa Ini ? Inilah Orangtua Kutuk Penasihat Seumur Hidup DAP yang Tidak Pernah Kena Kritik. Nama beliau Dr Chen Man Hin lahir di negara China datang ke Malaysia pada tahun 1946 terlibat dalam Politik semasa Perebutan Kuasa Di Antara Imigran Bekas Warga British Dengan Pribumi Tanah Melayu.


Dr Chen Man Hing ialah kelahiran di Tanah Besar China. Datang ke Tanah Melayu merempat. Enggan kembali ke tempat asalnya kerana fikir beliau mempunyai hak untuk memerintah Tanah Melayu sebagai imigran tidak sedar diri.

Orangtua imigran ini menjadi warganegara Malaysia bila merdeka tetapi beliau melawan dan terus melawan kuasa politik pribumi. Beliau enggan bekerjasama dan menerima baik kerjasama.

Terbaru, dikatakan Dr Chen Man Hing mengamuk besar apabila mengetahui perancangan Anwar untuk mensabotaj DAP pada PRU 13. PKR akan meletakkan calun-calun Cina pro Anwar untuk bertanding di kawasan penguasaan tradisi DAP.

Konvesyen Pakatan pada Disember ini akan menjadi hangat dan Anwar Ibrahim dikatakan sudah memberikan lampu hijau kepada kelompoknya untuk membantai DAP jika enggan menghantar seramai mana peserta dalam HARTAL NASIONAL yang dijangkakan akan berlaku selepas Tahun Baru China tahun depan.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

TEPUK DADA TANYA IMAN!


2 ulasan:

rahman berkata...

celaka tua kutuk!!! bila si chen ni nak mampus!!! ikut sepupu dia le kuan kayuu singapore tu!! kalau datangke tanah melayu bawak sial...fikir nak jadi raja!!! memang tua kutuk celaka dan keturunan dia memang celaka bangsat haram jadah!!!

Tanpa Nama berkata...

kalu dah namenye bangsa asing tak kira china ke india ke..yg dlm bn ke..pembangkang ke..mmg takleh caya langsung..ko org kaji2 blk dan tgkla sndiri..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...