Sabtu, 24 Disember 2011

SEMALAM DAP MEROYAN HARI INI DAP MEREPEK ESUK DAP MERACAU LUSA DAP MAMPUS.



ORANG PKR & PAS LEMAH SEMANGAT.

Orang Melayu Islam jangan silap percaturan. Reformasi dan Politik Baru tidak mendatangkan sebarang manafaat dan faedah. Jika menentang UMNO ianya menguntungkan pihak DAP Rasis dan Lee Kuan Yew. 


Budaya Melayu dan agama Islam sudah mencukupi buat orang Melayu. Budaya Melayu sarat dengan falsafah dan mutiara kata hasil peradaban pelbagai tamaddun maju dunia. Kenapa perlu malu dengan budaya sendiri? 


Kenapa perlu orang Melayu memusuhi UMNO? Selama inipun UMNO tidak menyuruh orang Melayu memusuhi PAS mahupun PKR. Bukan UMNO membenci PAS , PKR dan DAP Rasis tetapi UMNO dibenci oleh PAS, PKR dan DAP Rasis.


DAP Rasis memusuhi UMNO bukan kerana UMNO ini setaraf dengan NAZI atau rejim Apartheid Afrika Selatan. UMNO dimusuhi oleh DAP Rasis kerana UMNO adalah batu penghalang kepada cita-cita DAP Rasis memperjuangkan gagasan Ketuanan Cinatokrasi Nanyang.


Gagasan tersebut menjadi samaran kepada gagasan Malaysia Untuk Orang Malaysia. Gagasan tersebut adalah satu gagasan Apartheid dalam bentuk baru. Ianya sebuah gagasan puak imigran yang sudah tidak diiktiraf di negara asal mereka dan mahu bersaing dengan kaum pribumi di negara tumpangan mereka dari kuasa ekonomi, sosial, budaya, politik dan agama. Mereka menuntut duduk sama rendah berdiri sama tinggi dengan kaum pribumi. Pada masa yang sama mereka enggan menghormati budaya, agama, sosial, pendidikan pribumi. Mereka turut enggan membantu pribumi memajukan ekonomi dan berkongsi kemewahan dengan mereka. Ini tidak adil samasekali.


Meritokrasi hanyalah alasan bagi mengaburi mata dunia dan orang Melayu untuk ditindas secara halus dan terancang oleh golongan tersebut.


Golongan inilah yang menjadi duri dalam daging di Malaysia selama ini. Malangnya terlalu ramai pula orang Melayu begitu apologetik kepada golongan yang bercita-cita mahu menjadikan Melayu ini hamba abdi kepada mereka.


Adalah malang jika Melayu mempercayai bahawa Melayu tidak memerlukan UMNO dan boleh mempercayai DAP Rasis, PAS dan PKR memperjuangkan hak orang Melayu di segi agama, sosial, pendidikan, politik dan ekonomi. 


UMNO tidak pernah merompak dan mencuri serta mengambil hak puak imigran Cina tetapi puak imigran Cina yang seringkali mencabuli hak agama, pendidikan, sosial, ekonomi dan politik. 


TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...