Sabtu, 24 Disember 2011

KAK WAN JIJAH :JOM SERTAI GERAKAN BEBAS-KAN PELIWAT.

 Fuyooo .. Ramai Kena Tipu Pada Tahun 1998 Oleh Reformasi.

ANWAR SEKELUARGA PERALATKAN RAKYAT UNTUK BERKUASA.
(Amaran Gerakan Masal Menabalkan Anwar & Famili Sebagai Kerajaan Dinasti Reformasi 98)

9hb Januari 2012 dikatakan bakal digegarkan oleh balaci-balaci Anwar. Gerakan menabalkan Anwar sekeluarga sebagai Kerajaan Dinasti Reformasi 98 tidak pernah susut dan surut sejak 1998. Pada tahun itu rakyat diperdayakan oleh Anwar untuk membebaskannya dari pertuduhan liwat dan salahguna kuasa. Tapi takdir Allah SWT mengatasi segala-gala nya. Terkini, segala perancangan Anwar untuk membebaskan dirinya dari kes liwat II sudah digerakkan. Ianya bukan bermula semalam tapi sejak 1998 lagi. Matlamat gerakan ini ialah menabalkan Anwar sekeluarga sebagai Kerajaan Dinasti Reformasi 1998. Entah apalah isitmewanya Anwar Ibrahim dan keluarganya sehingga dimartabatkan sama seperti keluarga Imran.

Berdasarkan kepada maklumat, Anwar Ibrahim bakal melancarkan Blieztkrieg melalui hartal, demonstrasi SMM dan BEBAS, kerja-kerja sabotaj pengangkutan awam, gerak kerja pengkhianatan dari dalam UMNO dan jentera kerajaan serta beberapa siri gerak kerja lain. 

Kesemuanya bukan untuk memperjuangkan kebajikan rakyat tapi sebaliknya untuk menabalkan seorang peliwat dan pendusta sepertinya menjadi pemimpin negara. Juga bukan untuk memperjuangkan hak mahasiswa atau memansuhkan AUKU. Ianya hanya ada satu matlamat sahaja yakni ANWAR IBRAHIM.

Hamba tinggalkan satu pesanan buat semua rakyat Malaysia dan mahasiswa, jangan biarkan momentum yang dicetuskan oleh Anwar Ibrahim itu menjadi tidak terkawal dan berada di luar kawalan. 

Neutralisasikan cetusan momentum Anwar Ibrahim dengan menyekatnya sebelum ianya sampai ke titik kemuncak.

TEPUK DADA TANYA IMAN!






Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...