Ahad, 13 November 2011

PAKATAN HARAMJADAH MENJADIKAN MALAYSIA SEBAGAI HUB SORGA KARTEL LAKNAT.

PAKATAN HARAMJADAH & KARTEL LAKNAT. Sedikit petikan mengerikan daripada artikel SEL13

Jenayah Politik Kartel Sudah Sampai Ke Malaysia

Filed under: Nasional | 
Berita tentang kematian ngeri seorang blogger di Mexico yang banyak mendedahkan tentang operasi kartel dadah, tersebar ke seluruh dunia, sekaligus membuktikan dunia sosial baru merupakan penyampai maklumat yang sangat mengguna dan sangat meluas.
Pengendali portal Nuevo Laredo en Vivo yang menggunakan nama pena Rascatripas atau Penggaru Perut, telah dijejak, dibunuh dan kepalanya dipenggal sebelum mayatnya ditemui di bawah selimut dan kertas nota yang memberi amaran kepada pengendali-pengendali portal serta blog agar tidak menggunakan media baru bagi memerangi jenayah kartel.
Berita yang mengerikan itu sebenarnya menunjukkan dengan jelas tentang peperangan yang bakal dilakukan oleh kartel atau dalam bahasa yang lebih sopan iaitu pemonopoli.
Di Malaysia, kartel-kartel belum lagi sampai ke tahap itu. Sekurang-kurangnya bukan secara berterus-terang seperti yang berlaku di Mexico. Sebaliknya kartel-kartel di negara ini menggunakan parti-parti politik dan pemimpin politik yang sanggup bekerja bagi pihak mereka, sama ada untuk mendapat upah mahupun untuk dana bagi parti mereka dalam PRU.
Selain daripada kartel dadah dan jenayah maksiat, Malaysia sebenarnya mempunyai banyak kartel, terutama yang melibatkan pemonopoli barangan harian dan kegunaan asasi. Penguasaan kartel terhadap pasaran makanan sebenarnya sangat mencengkam kehidupan rakyat marhein. Walaupun tidak banyak yang diperkatakan tentang kartel-kartel atau blok-blok pemonopoli, apatah lagi kebijaksanaan mereka mempergunakan pemimpin-pemimpin politik sebagai penampan atau pekerja mereka, namun semenjak kebelakangan ini, belang keserakahan kartel semakin ketara.

Itulah yang berlaku dalam kemelut yang melibatkan program fidlot kebangsaan apabila Ketua Audit Negara, diputarbelitkan oleh pemimpin-pemimpin popular PKR bagi tujuan menggagalkan cubaan memecahkan penguasaan kartel-kartel pengimport daging untuk keperluan domestik.
Tidak susah untuk melihat tujuan sebenar mengapa RM250 juta diperkisahkan oleh Saifuddin Nasution, Zuraidah Kamaruddin dan Anwar Ibrahim yang mempergunakan Rafizi Ramli untuk menyuarakannya di luar Dewan. Seperti yang diketahui kartel-kartel yang mendapat permit daripada kerajaan menguasai pasaran daging lembu di negara ini. Menariknya, hampir kesemua kartel tersebut dimiliki oleh bukan Islam. --- baca seterusnya di sini SEL 13.
ISU PROJEK FIDLOT NASIONAL MELIBATKAN KEPENTINGAN KARTEL PENGIMPOT DAGING LAKNAT.


Baik di dalam isu NFC mahupun Kedai Rakyat 1 Malaysia, kartel-kartel pemonopoli laknat yang selama ini mencekik darah pengguna di Malaysia semakin tergugat dan resah. Apabila kekangan sudah berada di hadapan mereka dan kemungkinan kehilangan berbillion ringgit hasil mencekik darah rakyat Malaysia melalui  kenaikan harga barangan keperluan dan daging secara membabi buta, kartel-kartel laknat telah mempergunakan dan memperalatkan pemimpin politik celaka sialan daripada PKR untuk merosakkan dan mensabotaj segala usaha-usaha kerajaan membantu meringankan bebanan rakyat akibat aktiviti melampau kartel-kartel laknat tersebut. Jadi eloklah semua pengkhianat-pengkhianat tersebut termasuk pemimpin politik Pakatan Haramjadah mampos mengjeut sahaja kerana mereka banyak menyusahkan kehidupan rakyat jelata selama ini mereka bukanlah penyelamat tetapi pemusnah.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...