Ahad, 13 November 2011

BOB LOKMAN PEMEGANG LESEN MURTAD DI MALAYSIA.


BOB LOKMAN. Rakan bloger PISAU.NET menulis mengenainya seperti berikut:-
Tahukah anda Bob Lokman membuat roadtour berkempen menghukum rakyat Johor murtad di Pulau Pinang.Sebelum ini Pisau melaporkan Bob Lokman telah menghukum rakyat Johor jatuh murtad semasa tazkirah beliau di Balik Pulau:klik sini


Selepas itu Bob Lokman berceramah di Dewan JKKK,Kg Baru,Sg Ara Bayan Lepas.Dihadapan hadirin beliau mengulangi serangan terhadap rakyat Johor bahawa mereka jatuh murtad.Menariknya kalangan khawarij PAS percaya dengan dakwaan Bob sambil bertakbir.



Hujahnya "Kerja di Jurong Singapura,duduk Ulu Tiram,Jam 5 pagi dah keluar dari rumah,7 pagi dah sampai tempat kerja.Berapa lama 10 tahun dah mereka tak sembahyang subuh?"



Ujarnya lagi "10 tahun tak sembahyang subuh shiekh!! , pergi kerja 5 hari seminggu kemudian cuti hari Sabtu dan Ahad barulah dia(rakyat Johor) qado sembahyang, dia qado tidor hingga bangun paling awal tu pun sampai 10 pagi!!"



Katanya lagi "dalam tauhid termasuk dalam bab riddah perbuatan murtad adalah perbuatan dia(rakyat Johor) Habis semua jatuh murtad kemudian tak payahlah nak pergi jumpa Mufti Perak Harussani nanti dia kata pulak tak apa sebab tak tau diri dah jatuh murtad"



Dengan angkuh dan dengan sifat ujub Bob Lokman mengaku didepan hadirin kononnya beliau baru mendapat hidayah!

Inilah masalah besar semua ahli, penyokong dan pemimpin PAS yang asik fikirkan benda yang tidak di tuntut dalam agama ISLAM. Suka benar mereka mengkafirkan sesama Islam dengan begitu mudah. Eloknya mereka ini semua mampos mengejut sahaja. Hidup mereka pun tidak mendatangkan sebarang manafaat kepada mana-mana manusia pun. Syok Sendiri je lebih. Tugas dan peranan dua orang malaikat Raqib dan Atid pun mereka hendak rampas. Apa punya mentaliti dan ajaran songsang.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...