Ahad, 13 November 2011

BABI PUNYA KIT SIANG CINA DAP BANGSAT SIAL!

Kami anak beranak Memang Orang Sial dan Celake Kami Hidup Mahu bagi semua orang Melayu susah Semua Rakyat Susah Lu Olang Sokong Kita Olang memang Tolol Macam Babi.


KIT SIANG DATUK KEPADA PERAMAS TETEK. Sang babi tonyok tua ini memang bangsat lagi sial. Keturunannya peramas tetek dan gila seks. Kemungkinan besar semua keturunannya bakal menjadi Perogol Bersiri. Bahkan bukan saja genetiknya adalah gila seks tetapi juga dipenuhi dengan geneteik berdengki.. Perangai pun macam babi sial. Elok sangat artis bengong yang suka tunjuk teteknya itu menyerahkan dirinya kepada keturunan si babi tua sial. Biar kedua-duanya tahu apakah makna KEWARASAN.


Sang babi tua bangsat telah menuduh secara membabi buta berlaku penyelewengan ke atas dana awam dalam Projek fidlot Nasional (PFN/NFC) kerana digunakan untuk pembelian banglo mewah di Bangsar. Tanpa sebarang bukti kukuh dan asas benar sang babi tua bangsat itu turut memfitnah Datuk Seri Noh Omar membantu dan bersubahat. Sungguh keji tuduhan itu! Bangang sungguh sang babi tua bangsat itu. Adakah ianya BENAR? TIDAK SAMASEKALI! Kenapa ianya TIDAK BENAR? Anak lelakinya dan menantu hantunya menjadi ADSUN Ahli parlimen dan memegang jawatan penting dalam parti bangsat DAP berada dalam kerajaan negeri tidakkah itu lebih  anih dan pelik dan lebih menyeleweng Dana Awam yang berada dalam tangan mereka? Anak lelakinya tidak tinggal di rumah rasmi sebaliknya menyewa sebuah banglo lain. Adakah itu tidak meneyeleweng Dana Awam?

1. Apakah Status Wang (Dana Awam) RM250 Juta Tersebut?
Apakah takrifan sang babi tua bangsat tersebut kepada terma "Dana Awam"? Adakah sejumlah wang yang dijadikan Pinjaman kepada sebuah syarikat swasta untuk mengusahakan sebuah Projek Nasional adalah 'Dana Awam"? Ianya adalah PINJAMAN bukan GERAN seperti yang diluluskan oleh DUN Selangor baru-baru ini iaitu GERAN SELANGORKU BERJUMLAH RM300 JUTA. Itu barulah dinamakan DANA AWAM! Malah jumlah berpuluh juta yang dipinjamkan oleh MPP kepada syarikat Pemaju sPICE adakah itu Dana Awam? Kepala hotak sang babi tua bangsat.

2. Adakah Apabila Pinjaman Didisburkan Ianya Masih Berstatus DANA AWAM?
Kerajaan ada wang. Wang itu milik kerajaan bukannya milik Awam atau di ambil daripada poket orang awam lalu diberikan kepada NFC. Ianya tidak sama seperti Hartabenda Awam atau Tandas Awam atau Padang Permainan Awam. atau kutipan derma daripada orang awam dalam Majlis Makan Malam yang selalu dianjurkan oleh Pakatan Haramjadah.Contohnya seperti SUARAM dalam KEMPEN SCORPENE.

3. Adakah Wang RM250 juta itu MILIK AWAM?
Inilah persoalannya yang sengaja diputarbelitkan oleh sang babi tua bangsat tersebut. Adakah wang RM250 juta tersebut sama seperti segala DANA AWAM hasil kutipan derma daripada orang awam yang selalu dianjurkan oleh Pakatan Haramjadah dan parti politik bangsat DAP? Keluar dari poket orang awam masuk ke akaun peribadi milik sang babi tua bangsat. Adakah wang dalam akaunnya itu masih milik orang awam yang mendermakan atau milik peribadi si babi tua bangsat itu? Anda tentu tahu jawapannya.

Apakah Yang Sebenarnya?
Sebenarnya sang babi tua bangsat itu tidak senang hati dan senang duduk kerana PFN mampu mengatasi monopoli kartel-kartel pengimpot daging yang milik bukan Melayu dan bukan Islam di negara ini. Ini membawa natijah HARGA DAGING DI PASARAN TERBUKA TERMASUKLAH MEKANISMA HARGA DAGING TIDAK LAGI DAPAT DIMONOPOLI DAN DIMANIPULASI OLEH KARTEL-KARTEL TERSEBUT SEKALIGUS MEMBERIKAN KEJAYAAN KEPADA BARISAN NASIONAL MEMBANTU RAKYAT KEBANYAKAN. Ini samalah seperti usaha memburukkan KEDAI RAKYAT 1 MALAYSIA (KR1M).

Kesimpulannya.
Pakatan Haramjadah termasuklah si babi tua bangsat tidak mahu rakyat kebanyakan hidup senang lenang dan terlepas daripada bebanan kehidupan. Jika ini berlaku bermakna mereka tidak berpeluang untuk menyakiti rakyat kebanyakan untuk memberontak. Mereka lebih rela rakyat hidup susah dan menderita. Niat jahat mereka ini samalah seperti perbuatan penjaga pintu membenarkan pencuri masuk merompak kawasan yang mereka diamanahkan menjaganya. Perbuatan sabotaj Pakatan Haramjadah ini amatlah melampaui batasan. Ianya sama seperti PENGKHIANATAN KEPADA NEGARA!


Amat elok sekali si babi tua bangsat dan seluruh kepimpinan Pakatan Haramjadah ini mampos mengejut tertelan tulang babi, tersedak arak dan semasa minum Jus Tuhan Guru Nik Ajis. Elok mampos saja mereka semua hidup asik hendak menyusahkan kehidupan orang lain. Takde manafaat pun mereka hidup.

TEPUK DADA TANYA IMAN!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LIMKITSIANG BAPAK BABI!, LIMGUANENG ANAK BABI!, SEMUA YB DAPigs ADALAH YB BABI, PARTI DAPigs ADALAH PARTI BABI!!!, SESIAPA BERSEKONGKOL DENGAN MEREKA TERMASUK JADI BABI!!!, WALAUPUN DIMULIAKAN TETAP HARAM JADAH!!!

Tanpa Nama berkata...

Masaalahnya, semua babi-babi ni sangat berani untuk menentang UMNO (melayu) sekarang kerana telah diberi lesen oleh anjing pengkhianat PKR dan PAS.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...