Khamis, 8 September 2011

PISAU TERAJANG KUNTAU PEMBOHONGAN DAP !

TAHNIAH PISAU ! Bloger Pisau sekali lagi terajang Kuntau kepada DAP. Teramat sakit hati dan kepala Guan 'Dung' Eng dengan gerombolan blogers pro UMNO Pulau Pinang. Malah dalam isu penyelewengan pembayaran kos rawatan Mat Syabu 77 Bintang 3 , gerombolan bloger Utara telah memaku paku terkahir pada keranda DAP. 

Banyak lagi isu-isu yang dibangitkan oleh gerombolan bloger UMNO Pulau Pinang yang menjadikan Guan 'Dung' Eng pernah dua kali menerima rawatan khas sakit jantung kerana teramat sakitnya hati beliau. 

Tidak hairan apabila gandingan grup Fesbuker NADI RAKYAT dengan gerombolan bloger UMNO Pulau Pinang berganding bahu, DAP semakin tertekan sehingga terpaka membuat tawaran terbuka kepada mana-manan bloger Melayu dan cendikiawan Melayu menyertai mereka!

Asakan demi asakan daripada bloger pro UMNO Pulau Pinang menyebabkan DAP terpaksa berbohong lagi dalam lidah rasmi pembohongan mereka MUTIARA ntah-apakenama (sebab tak penting). 

PISAU mendedahkan bahawa sekali lagi DAP cuba merasuah pemimpin-pemimpin PAS dan PKR melalui pemberian peruntukan kepada umat Islam. DAP fikir umat Islam di Pulau Pinang ini boleh digula-gulakan dengan wang ringgit. 

Kita semua maklum bahawa peruntukan kepada MAJLIS AGAMA ISLAM PULAU PINANG adalah KEWAJIBAN PEMERINTAH P.PINANG dan bukannya bersifat PEMBERIAN SAGUHATI atau HADIAH. 

Oleh kerana DAP adalah sebuah PARTI CAUVINIS ULTRA KIASU yang amat tolol dan bengap mengenai peruntukan perundangan dan agama ISLAM, DAP berpendirian bahawa peruntukan kepada MAIPP merupakan SAGUHATI dan PEMBERIAN HADIAH. Inilah ketololan DAP. Amat terserlah.

Kita tunggu lagi sepak terajang KUNTAU bloger P.Pinang yang handal-handal menjadikan DAP dan Guan Eng sentiasa menjadi 'Pesakit Wad ICU Politik'.

INGAT !
UNDI DAP ANDA UNDI KOMUNIS!



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...