Khamis, 8 September 2011

MARKAS KOMUNIS DI JALAN RAJA LAUT BAKAL DI SERANG BEKAS PERAJURIT NEGARA!


Oleh kerana PAS hendak bermain senda gurau dengan bekas tentera dan bekas polis dalam isu mengiktiraf pengganas komunis, akhirnya PAS terpaksa telan dan terima padah yang berpanjangan. Pada perkiraan PAS, bekas tentera dan bekas polis yang menjadi ahlinya dan para simpatisan yang menjadi saksi kepada undi pos ATM mampu memahami mainan senda gurau tersebut. Ternyata perkiraan PAS amat jauh meleset dan kali ini kerosakan yang berlaku amat parah. 
Hilang segala isu mengenai barang naik, altantuya, kapalselam dan isu-isu lain yang menjadi ikatan antara PAS dengan dunia ketenteraan dan kepolisian. Kini PAS tidak akan dapat menikmati lagi kenikmatan perhubungan tersebut. Sendiri bakar jambatan. Padan muka. 

Pengorbanan para tentera dan polis sejak sekian lama dari tahun 1948 -1989 bukanlah pengorbanan yang boleh diredakan dengan fatwa Pok Nik, pujuk rayu dan segala isu lain. Pengorbanan itu nilainya adalah nyawa.Nilai nyawa lebih berharga dari nilai sebarang isu politik mahupun fatwa Pok Nik.

Luka di badan nampak parutnya,  luka di hati ..... kerana itulah markas komunis PAS di Jalan Raja Laut akan di serbu secara aman oleh Persatuan Bekas-bekas Polis dan Persatuan Bekas-Bekas Perajurit. pada jam 11 pagi esuk hari 8hb September 2011.

Mereka akan menyerahkan memorandum mendesak PAS bertanggungjawab sepenuhnya di atas kenyataan Mat Syabu dan permainan politik kotor mempertahankan kenyataan Mat Syabu.

AYOH sertai mereka yang terbukti semangat cintakan tanahair dengan menggadaikan nyawa mereka sendiri agar KEMERDEKAAN tetap dikecapi selama 54 TAHUN! Mereka lebih berharga daripada PAS DAP PKR PSM dan pro komunis !

Kali ini benar-benar KEBANGKITAN RAKYAT SUARA RAKYAT SEMANGAT RAKYAT kerana mereka telah membuktikan di medan tempur selama 54 tahun melawan musuh negara iaitu KOMUNIS!

SEBARKAN !


5 ulasan:

C L J berkata...

Setiap dikata dan dibuat itu ada kesan akibat. Sendiri tanggonglah .....

Tanpa Nama berkata...

Padan muka mat sabu. Dia mungkin nak lawan UMNO saja mulanya, akhirnya kena lawan dgn rakyat. Terlajak perahu boleh undur..

Tanpa Nama berkata...

bodoh

Jas Salleh berkata...

sendiri salah ...

Tanpa Nama berkata...

lantak ko org la...berpolitik sepanjang zaman la kitanya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...