Khamis, 8 September 2011

INJUKSI ADALAH PENAWAR BAGI PENYAKIT MENTAL MAT SYABU & PAKATAN PRO KOMUNIS,

Jika kita terus membiarkan penyakit mental yang sedang melanda mentaliti pemimpin Pakatan Pro Komunis seperti Anwar Ibrahim, Wan Azizah, Teresa Kok, Azmin Ali, Isham Rais, Sam Kemetot, Pok Nik, Mat Syabu, Tuan Ibrahim Tuan Man, Guan Eng, Kit Siang, Karpal Singh, Nurul Izzah, Khalid Gereja, Khalid Gagap, Malaysia akan hanya menjadi sebuah hospital sakit jiwa terbesar di dunia. 

Bloger Dr Novandri mendedahkan bahawa Tuan Ibrahim Tuan Man pula mengeluarkan Fatwa Sesat menyentuh pentadbiran agama Islam di semua negeri-negeri di Malaysia. Bacalah dua kenyataan hasil daripada penyakit mental pemimpin Pakatan Pro Komunis:-
Apa yang menyayatkan hati ialah kebutaan golongan ini dalam membakulsampahkan 
golongan yang ikhlas berjuang menghalau penjajah kini sebagai komunis.......
Bukan itu sahaja, malah majoriti institusi-institusi agama turut dikongkong untuk 
mengembangkan ajaran Islam dengan pelbagai enakmen yang direka bukan sahaja 
menyusahkan dan pada masa yang sama menyebabkan agama Islam ditertawakan.


Dua kenyataan di atas amat jelas mempamirkan tahap penyakit mental pemimpin Pakatan Pro Komunis sudah ke tahap membimbangkan sekali. Bukan sahaja dua kenyataan itu amat keliru dan bercelaru tetapi juga membawa 'penyakit berjangkit'. 


Terlalu kerap tafsiran-tafsiran salah dan menyeleweng diberikan oleh pemimpin Pakatan Pro Komunis sehingga menjadikan pesakit mental di Hospital Tg Rambutan nampak lebih sihat daripada mereka. 


Melalui kenyataan di atas Tuan Ibrahim Tuan Man sudah menghina kedudukan istimewa agama Islam dan Perlembagaan Malaysia serta menghina institusi pentadbiran agama Islam di seluruh negeri di Malaysia termasuklah menghina institusi Raja selaku Ketua Agama Islam bagi setiap negeri-negeri termasuklah Yang DiPertuan Agong.


Kenyataan Tuan Ibrahim Tuan Man juga menyokong perjuangan Komunis sama seperti Mat Syabu. Ikhlaskah para pejuang komunis bila membunuh orang awam kanak-kanak dan wanita semasa darurat dari tahun 1948-1960 dan seterusnya hingga ke tahun 1989?


Tindakan undang-undang amat perlu di ambil ke atas pemimpin-pemimpin Pakatan Pro Komunis yang semakin menebal kebebalan dan ketololan mereka. Penyakit Mental mereka hanya boleh diubati melalui tindakan perundangan negara.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...