Sabtu, 13 Ogos 2011

PAPA GOMO MEMBUKTIKAN CAMPURTANGAN DAP MEMBATALKAN PENYITAAN DUMC.

Perbuatan campurtangan menghalang mana-mana penjawat awam melaksanakan tugas-tugas rasmi mereka merupakan suatu kesalahan jenayah yang amat serius. MBPJ telah di halang daripada menyita premis DUMC yang telah menyalahgunakan kelulusan permit kegunaan premis. Kelulusan yang diberikan adalah sebagai Pusat Komuniti dan bukan Rumah Ibadat. Sepatutnya MBPJ membuat lapuran polis ke atas pihak-pihak yang telah menghalang dan membuat intimidasi jenayah ke atas mereka daripada mengambl tindakan menyita DUMC. Disertakan di sini bahan bukti yang diperolehi dari sumber PAPA GOMO. Ianya sungguh dan amat mengejutkan bukan sekali , bukan dua kali tapi berkali-kali. Inilah bahanannya apabila mengundi DAP PKR & PAS hanya semata marahkan Pak Lah, dan Khir Toyo akhirnya kerugian demi kerugian dikecapi.



Piahk DAP melalui lisan pemimpin-pemimpin yang disebutkan di dalam lapuran di atas melakukan campurtangan yang berbentuk menghalang penjawat awam melakukan tugas-tugas rasmi seperti berikut:-

1. Membuat panggilan talifon bertalu-talu menanyakan status tindakan penyitaan.
2.Membuat intimidasi jenayah terhadap kakitangan MBPJ -ancaman penukaran besar-besaran
3. Arahan memaksa MBPJ membuat penafian

Kakitangan awam MBPJ yang terbabit boleh membuat lapuran polis mengenainya dan pihak Polis boleh bertindak ke atas pemimpin-pemimpin yang dinamakan. Kakitangan MBPJ juga boleh memohon apa-apa perintah mahkamah mencabar sebarang tindakan balas yang di ambil oleh pemimpin-pemimpin berkenaan terhadap mereka.

Tindakan DAP PKR PAS campurtangan menghalang MBPJ melakukan penyitaan ke atas DUMC membuktikan bahawa DAP PKR PAS TIDAK BERMINAT UNTUK MEMPERTAHANKAN ISLAM. CAMPURTANGAN ITU SUNGGUH MENCURIGAKAN. ADAKAH INI BERMAKNA DUMC SUDAH LAMA MENJALANKAN KEGIATAN PEMURTADAN DI KALANGAN UMAT ISLAM ?

2 ulasan:

Majlis Ayahanda Negeri Sembilan berkata...

LAWAN DEMI ISLAMMMMMMMMMMMMMM LAWAN DEMI ISLAMMMMMMMMMMM LAWAN DEMI ISLAMMMMMMMMMMMMM, TUNJUKAN KEKUASAAN KITA ORANG ORANG ISLAMMMMM, ALLAH SWT BERSAMA SAMA KITA...

Jas Salleh berkata...

LAWAAAANNNNN !!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...