Ahad, 28 Ogos 2011

MAT SABU HILANG INGATAN LAGI? PTUIHHHH BANYAK SANGAT BERBOHONG ITULAH JADINYA.

Mat Sabu hilang ingatan lagi dan mengeluarkan kenyataan paling dungu dalam hidupnya. Beliau mengatakan beliau tidak ingat apa yang beliau kata sama seperti beliau tidak ingat kenderaan yang beliau dakwa melanggar beliau. Mungkin kerana Mat Sabu oberdos ubat pelali semasa rawatan di KPJ Specialist Selangor Hospital dulu atau terlalu banyak terhidu gas pemedih mata. Berikut adalah di petik sepenuhnya dari blog mymassa (saja nak penuhkan rekod di alam maya pasal kebangangan Mat Sabu dan PAS semasa berada dalam PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG RAKYAT KOMUNIS HARMJADAH).

Saya tak ingat isi ceramah, kata Mat Sabu

Timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu berkata beliau tidak ingat isi ceramahnya berkaitan dakwaan pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke-4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950 adalah wira negara.

NONE"Saya tidak ingat (apa yang diperkatakan) sebab ceramah itu berlangsung minggu lepas (21 Ogos)," katanya kepada akhbarSinar Harian.

Laporan akhbar itu ini memetik Mohamad Sabu sebagai berkata: "Saya tidak mahu komen mengenai apa yang dilaporkan oleh akhbar arus perdana itu".


Dulu masa kantoi drama jatuh motor pun Abang Mat lupa jugak apa yang Abang Mat cakap. Sampai boleh buat kartun dengan lawak 'lupa' Abang Mat. Sekejap Landrover polis, sekejap Waja Polis, sekejap Pajero pulak.



Tapi kalau Abang Mat lupa, kami blogger pro Kerajaan boleh tolong ingatkan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semoga kau mampus tersedak air lior kau sendiri mat sabu sial masa sedang memfitnah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...