Ahad, 28 Ogos 2011

SUMBER TENAGA & MAKANAN : SISTEM KEWANGAN ANTARABANGASA ADALAH PENIPUAN!



there is one country in the muslim world today .. ONLY ONE ..who seems to have understood that this international monetary system is a fraudalent ..ONLY ONE LEADER...and HE IS DR MAHATHIR ..OF MALAYSIA ..


Demikianlah yang diucapkan oleh Sheikh Imran Hossein di dalam salah satu siri ceramahnya yang berkempen hebat mendedahkan kepada semua di dunia Islam bahawa SISTEM KEWANGAN ANTARABANGSA sebenarnya adalah merupakan suatu PENIPUAN BESAR. 

Beliau mengakui bahawa satu-satunya pemimpin di dunia Islam yang faham mengenainya adalah TUN DR MAHATHIR MOHAMED dan satu-satunya NEGARA ISLAM di dunia ISLAM yang sedang mengambil langkah proaktif untuk membebaskan diri dari cengkaman dan belengu SISTEM KEWANGAN ANTARABANGSA ialah MALAYSIA!

Tun Dr Mahathir Mohammed telah memperkenalkan idea matawang dinar emas dan perak digunakan sebagai matawang pertukaran dalam perdangangan antarabangsa. Semenjak itu beliau telah di serang habis-habisan oleh proksi-proksi piahk tertentu di Malaysia melalui tangan-tangan ghaib di dalam Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat terutamanya sekutu kuat kelompok tersebut di Malaysia , siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim.

Panggilan MAHAFIRAUN dan MAHAZALIM yang pernah dilemparkan kepada Tun Dr Mahathir Mohamed adalah perbuatan-perbuatan mereka yang sebenarnya adalah FIR'AUN dan ZALIM ! Baca seterusnya di sini mediawangsamaju.blogspot

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...