Isnin, 29 Ogos 2011

HOI MAT SABU TOLOL ! YANG TERKORBAN ADALAH MELAYU ISLAM BUKAN BARUA BRITISH TAU!

Semakin melampau dan semakin tolol politik Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat. Semuanya dungu-dungu dan tolol belaka. Dari ahli, penyokong dan pemimpin Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat semuanya berotak udang dan manusia iblisetanirojim laknatullah. 

Semasa gerombolan komunis menyerang balai polis Bukit Kepong, Tanah Melayu berada di dalam proses transisi kemerdekaan. Tanah Melayu pada masa itu berada dalam kerajaan pra-merdeka yang disebutkan PERSEKUTUAN TANAH MELAYU. 

Bendera Rasmi Persekutuan Tanah Melayu 1948
yang di tentang oleh Komunis kerana kejayaan UMNO mendapatkan
Pembuka Jalan Kemerdekaan daripada Bristish melalui Jalan Perundingan.

Tujuan PKM menyerang balai Polis bukit Kepong ialah kerana untuk menyekat proses kemerdekaan bagi penubuhan sebuah kerajaan dan negara Demokrasi sebagai lanjutan kepada Perjanjian Persekutuan Tanah Melayu 1948. 

Pasukan polis yang terkorban adalah pasukan polis transisi dan bukan pasukan polis British. Pasukan polis tersebut adalah pasukan Polis Persekutuan Tanah Melayu. Petikan daripada laman sesawang PDRM seperti berikut:-
Apabila Persekutuan Tanah Melayu ditubuhkan pada 1948, nama pasukan Polis Malayan Union ditukar kepada Polis Persekutuan Tanah Melayu dan diletakkan di bawah perintah seorang Pesuruhjaya Polis.
Manakala yang terkorban di pihak polis semuanya bangsa Melayu beragama Islam berserta isteri dan anak mereka. Tidak ada yang bernama John , Smith, Tony, David, Elizabeth, Teresa, Xavier dan Peter yang terkorban. Ketua balai Polis Bukit Kepong adalah seorang bangsa Melayu dan beragama Islam. 

Gerombolan penganas komunis yang menyerang semuanya adalah Cina Komunis dan Mat Indera adalah Melayu Komunis yang terkeliru dalam perjuangan. Ini adalah lanjutan perjuangan komunisma untuk mendirikan sebuah negara komunis. Golongan komunis mempropagandakan bahawa mereka berjuang untuk KEMERDEKAAN ptuihhh ! Mereka berjuang untuk mendirikan sebuah NEGARA KOMUNIS dengan CARA REVOLUSI BERSENJATA.

Kesemuanya ini berpunca dari penentangan PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1948. Pihak komunis dan parti politik berhaluan kiri telah mengusulkan suatu DERAF PERLEMBAGAAN berdasarkan kepada ideologi KOMUNISMA MARXIS yang telah di tolak oleh wakil Sultan. Akibat tidak berpuashati komunis dan parti politik berhaluan kiri telah melancarkan HARTAL.

HARTAL ini bertujuan menentang PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1948 yang menjadi pembuka jalan kepada Pemerintahan Sendiri ke arah kemerdekaan. 

Perjanjian tersebut telah menimbulkan kemarahan kepada pihak komunis dan parti politik berhaluan kiri kerana mereka gagal dalam usaha mereka untuk mendirikan sebuah negara KOMUNIS. 

Menurut kacamata pandangan puak komunis, pelan PERJANJIAN PERSKEUTUAN TANAH MELAYU 1948 adalah Jelas sekali, inilah rancangan busuk imperialis British yang hendak memulihkan kekuasaan penjajahannya dengan bersekongkol dengan bangsawan-bangsawan feudal dan golongan pertengahan Melayu. - sumber maklumat Muzium Sejarah Kampung Perdamaian Sukhirin.

Pendapat tersebutlah yang kini sedang dipropagandakan kepada anak-anak muda di dalam PKR dan PAS. Malah mereka (komunis) menamakan zaman darurat sebagai PERANG PEMBEBASAN NASIONAL ANTI-BRITISH.

Apabila mereka gagal dan UMNO yang berjaya membawa KEMERDEKAAN, puak-puak tersebut tidak berpuashati dengan kejayaan UMNO sehingga kini, Bagi menyatakan ketidakpuashati mereka, mereka menuduh UMNO sebagai talibarut Britisih dan pewaris imperialisma British. Dek kerana itulah berlakunya kempen GANYANG MALAYSIA.  

Dek gara-gara pihak komunis dan kelompok yang menamakan diri mereka sebagai "Pejuang Pembebasan Nasional Anti-British' GAGAL TOTAL dalam perjuangan tolol mereka. Kegagalan mereka itu dipersalahkan kepada UMNO. Sedangkan mereka gagal kerana kedegilan mereka sendiri yang enggan berkompromi. 

Adakah hanya kerana UMNO bijak berkompromi dengan British melalui kecerdikan dan kebijaksanaan Dato Onn, Tun Abdul Razak, Amarhum Tunku Abdul Rahman maka UMNO di tuduh sebagai tlaibarut British? 

Adakah kita generasi terkemudian begitu bahlol untuk mempercayai luahan kekeciwaan bekas ahli komunis ? 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DIA dah Jadi KERA dan BERUK DAPig lantak pi kat dia jadi BARUA dan pengkhianat, melayu jenis tu, kalau disimpan pun hanya jadi VIRUS pembawa penyakit jer kat BANGSA MELAYU.. dah lah HAMPAS,BANGSAT jadi PELACUR pula kepada AGAMA, BANGSA DAN NEGARA demi nak undi dari bangsa BABI HARAM JADAH DAPig tu. Melayu jenis ni mana tau sejarah. apa yang penting kuasa untuk diri dia dan kroni2 dia ajer yang lain lantak pi.. Bangsa Melayu nak merempat kat tanah air sendiri ker, Agama Islam di hina oleh puak2 kafir LAHANAT ke atau Negara bertuah ni kembali di jajah oleh bangsa MATA SEPET ker.. dia peduli apa!!!! PENGKHIANAT BANGSA AGAMA NEGARA... Insyalaallah satu hari nanti mereka2 ini bakal dikutuk, disumpah seranah, di kencing, Di berakkan oleh anak cucu yang marah dengan tindakan Pengkhianat2 ni...Insyallah bukan semua melayu MUDAH LUPA!!!.. cuma SI PENCACAI ANGKAT NAJIS BARUA DAPig MAT SABUN JER yang selalu lupa sebab tu BABI HARAM JADAH LAHANAT DAPig guna dia dan Pak JANGGOAT yang tak sedar diri tu jadi PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA SENDIRI....FIKIR2 lah!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...