Jumaat, 29 Julai 2011

SEPULUH SEBAB FUCKATAN PEMBANGKANG KALAH DALAM PRU 13.

Kita terlalu menjiwai apa yang pencacai pembangkang menulis dan terlalu ambil peduli pandangan-pandangan mereka hanya semata blog mereka mempunyai hits yang lebih baik walaupun sebenarnya penulisan bloger mereka cukup membosankan dan menumpulkan minda kita bak kata Datuk Ahmad Maslan yang terkenal dengan sifat kuat membaca pernah membuat kritikan pedas terhadap blog pembangkang yang disalahtafsirkan oleh bloger pro BN (tapi dah setel.. itulah sifat Datuk Ahmad Maslan yang terpuji .. cepat setelkan masalah) berkata " Baca blog (pembangkang) lama-lama jadi goblok" Tidak hairan kenapa begitu ramai penyokong pembangkang pada masa dulu, kini dan selamanya jika mengambil ujian IQ dengan seekur cimpanzi makmal, kita akan dapati cimpanzi makmal itu mendapat SKOR A yang lebih baik daripada penyokong pembangkang.

Pada penilaian JS, apa yang kerajaan BN di bawah pentadbiran DS Najib dengan gandingan mantap TPM TS Muhyiddin Yassin telahpun memberikan dan mencipta sepuluh sebab utama pihak fuckatan pembangkang kalah dalam PRU 13. Penilaian ini bukanlah muktamad dan hanya berlaku pada hukum adat dan akal sahaja. Sepuluh sebab yang JS maksudkan ialah seperti berikut:-

1. Kegagalan fuckatan Pembangkang menunaikan kesemua jani-janji mereka di dalam manifesto PRU 12 terdahulu.

2. Kegagalan Fuckatan Pembangkang untuk mendahului dan menjuarai kepentingan rakyat dalam pembangunan baru.

3. Kegagalan Fuckatan Pembangkang menyaingi dan mengatasi kecekapan pentadbiran eksekutif serta pengalaman pentadbiran BN.

4. Kemarokan Fuckatan Pembangkang dalam mencari publisiti populariti seolah-olah mereka bertanding dalam ABPBH 2008/2013.

5. Kedegilan Fuckatan Pembangkang menerima pembaikan.

6. Keangkuhan dan kesombongan Fuckatan Pembangkang mengubah sikap dalaman diri mereka sendiri.

7. Kebuntuan idea bernas untuk menambahbaik kehidupan rakyat.

8. Kegagalan Fuckatan Pembangkang menguruskan sumber-sumber hasil kekayaan negeri.

9. Kegoblokan penulisan sibertruper Fuckatan Pembangkang.

10. Fuckatan Pembangkang tidak mempunyai pemimpin yang suci bersih dari segala noda dan dosa seksual, rasuah, kronisma, nepotisma dan penyakit hati. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...