Jumaat, 29 Julai 2011

KEKALAHAN SKUAD HARIMAU MALAYA, SEMANGAT & SOKONGAN SAHAJA TIDAK CUKUP.

MASYA-ALLAHHU-TA'ALA , walaupun memberikan tentangan hebat dan dengan kehadiran 85,000 penyokong tak termasuk beberapa ekur babi peliharaan Ambigagal iblisetanirojim laknatullah di luar stadium yang cuba buat kecoh, skuad HARIMAU MALAYA masih kalah agregat 6-4. 

TPM Muhyiddin berkata ' Walaupun tewas pemain-pemain Malaysia telah memberikan tentangan yang baik terhadap pemain-pemain Singapura . Perlawanan malam ini adalah sesuatu yang mengujakan''


"Dengan stadium yang padat, ia memberikan petanda baik kepada perkembangan arena bola sepak. Sokongan padu penonton mengembalikan semula kegemilangan sukan bola sepak Malaysia." 

Semangat cukup, sokongan cukup apa sebab masih kalah? Sebabnya pasukan Singapura lebih kuat daripada pasukan Malaysia dan terlebih dahulu mendapatkan kelebihan di tempat sendiri. 

Begitu juga dalam hal politik, kenapa pembangkang boleh menguasai lima buah negeri dan mempengaruhi rakyat? Kerana pembangkang terlebih dahulu turun padang dan menyebarkan fitnah sebelum BARISAN NASIONAL turun padang. 

Memang betul, perlawanan bola sepak malam semalam banyak mengajar JS mengenai MENANG SORAK, KALAH 2 BIJI !

TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...