Rabu, 20 Julai 2011

GEMPAR TERHANGAT ! GOMO MEMFAILKAN SAMAN TERHADAP ANWAR IBRAHIM

Pepatah kata  'Cakap Siang pandang-pandang, cakap malam dengar-dengar' Bloger kena saman itu perkara biasa kita dengar, apakata bloger pula menyaman subjek penulisannya? Contohnya Papa Gomo saman Anwar brahim kerana menafikan KEBENARAN semua pendedahan yang beliau lakukan ke atas Anwar Ibrahim. Itu baru gempaq beb !

Entri ini berkaitan dengan entri berani Papa Gomo kepada Anwar Ibrahim. Ada benar juga apa yang di tulis oleh Papa Gomo, kalaulah benar dan betul kami bloger pro kerajaan yang mendedahkan gambar belalainya anugerah Tuhan dan video seksnya sebagai FITNAH dan MENGAIBKANNYA, apakata Anwar Ibrahim mencontohi Datuk Seri Rais Yatim? 



Jangan hanya meminta AMK buat lapuran polis dan lapuran kepada SKMM mendakwa Papa Gomo menyebarkan bahan pornografi. Itu bukan tindakan lelaki berhemah tinggi. Kalau benar-benar seorang lelaki berhemah tinggi, saman je ler atau sendiri buat lapuran polis. 

Andaikata, Anwar Ibrahim menyaman Papa Gomo, China Doll kami persembahkan, jika AMK buat laporan polis terhadap Papa Gomo, kami akan buat laporan polis mengatakan berlakunya kesalahan seksual di dalam video tersebut dan orang yang disyakki ialah Anwar Ibrahim. Baru lah adil dan saksama. Iya tak?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saman..saman jangan sampai tak saman. Al Juburi ni selalu saman orang so kali ini orang lain pulak saman dia. Kepada mereka-mereka yang ada buktijelas salahlaku sex songsang Al Juburi boleh kemukakan untuk tatapan umum agar Pengkhianat Negara ini sedar siapa diri dia sebenarnya.
Lambaian Kaabah untuk orang Islam tapi Lambaian Sungai Buluh untuk Al Juburi. Kah kah kah kah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...