Rabu, 20 Julai 2011

DAPIGS HENDAK SAMAN SEMUA ORANG MELAYU.. BETUL KE???

Ini kisah mengenai anak beranak yang menguasai parti DAPIGS seperti mereka menguasai sebuah Kongsi Cina yang bekerja di bawah mereka dalam zaman Kapitan Yap Ah Loy dulukala. Anak beranak Lim DAPIGS SOSIALIS CAUVINIS RASIS ini berdendam dengan UMNO kerana dulu mereka asik keluar masuk kamunting dan penjara dek kerana keceluparan mulut mereka yang belum berinsurans sepertimana mulut-mulut Karpal Singah anak beranak yang berinsuran indemniti professional. Juga di petik daripada sumber blog SEMUT HITAM yang ganeh mengigit pihak pembangkang. Kali ini SEMUT HITAM mendedahkan mengenai kerisauan Lim anak beranak dengan karenah MOHAMED RAZALI ABDUL RAHMAN ahli DAPIGS yang di pecat kerana skandal NEGARA KRISTIAN telah memasang niat untuk buat roadshow ke seluruh negara memberitahu kepada orang MELAYU ISLAM akan agenda penindasan dan penganiayaan rakyat khususnya orang MELAYU oleh DAPIGS. Cerita penuh di sini SEMUT HITAM.


Akibat terkesima dengan keberanian RAZALI, anak beranak LIM pernh buat ugutan tehadap RAZALI untuk menyaman beliau kerana di tuduh menghasut orangramai membenci DAPIGS dan menimbulkan huru hara antara kaum kerana pendedahan yang beliau lakukan mengenai skandal NEGARA KRISTIAN. Tup-tup ternyata RAZALI berkata benar dan DAPIGS hanya menuduhnya secara liar unutk kaber line.




Kita baca petikan suratkhabar mengenainya , di ambil daripada blog SEMUT HITAM:-

PULAU PINANG 19 Julai - Selepas dipecat daripada parti, Mohamed Razali Abdul Rahman berhasrat mendedahkan mengenai perancangan DAP yang dianggap menindas serta menganiaya rakyat khususnya orang Melayu.
Menurutnya, sebagai individu yang tidak lagi terikat dengan mana-mana pihak, beliau bebas untuk memberi kesedaran tentang perjuangan sebenar DAP yang selama ini tidak disedari oleh rakyat.
Mohamed Razali berkata, beliau bercadang mengadakan sesi penerangan secara terbuka di lokasi-lokasi yang dianggap sesuai.
“Buat masa sekarang saya akan bergerak secara bebas untuk memberi penerangan kepada umum khususnya orang Melayu tentang apa yang dilakukan oleh DAP selama ini.
“Pada masa sama saya tidak keberatan kalau ada jemputan daripada mana-mana penganjur,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

SEKIAN DILAPURKAN . TQ SEMUT HITAM !

 TEPUK DADA TANYA IMAN

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Komunis tetap Komunis walau di mana mereka berada sekali pun. Tambah pulak ada jawatan politik. Sedar..sedarlah Melayu Islam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...