Rabu, 20 Julai 2011

BIARLAH INI MENJADI BUKTI ........PAS PKR TELAH MENYELEWENG SERBA SERBI.

Bukan hendak takkabur dan riak, tapi ini hendak diperjelaskan dengan sejelas-jelasnya kepada semua kawan dan lawan. Ramai yang menyangka JS menolak dan membenci dapkrpasm kerana fahaman politik sebenarnya TIDAK SAMASEKALI. Andaikata ada mana-mana hamba Allah SWT yang lebih tinggi kefahamannya daripada JS sendiri pun akan faham apa yang sebenarnya JS tuliskan dan hendak sampaikan. JS MENOLAK DAPKRPASM kerana TAUHID MENGHENDAKINYA BEGITU. TIDAK ADA SATU PUN TINDAKAN DAPKRPASM YANG MELEPASI SARINGAN RUKUN 6 YAKNI RUKUN IMAN. LAHIR SAJA NAMPAK ISLAM TAPI HATI-HATI MEREKA SUDAH DIPENGARUHI IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH. TAHAP PENGARUH IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH DI DALAM HATI-HATI MEREKA SUDAH TAHAP KRITIKAL SESANGAT IBARAT PESAKIT YANG SUDAH TIDAK ADA HARAPAN LAGI , PADA HUKUM AKAL DAN PADA HUKUM ADAT. 

KAJILAH DAN MENGAJILAH KISAH PENIPUAN DAN HASUTAN IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH KEPADA HAWA DAN NABI ADAM A.S. DI DALAM SURGA DI MANA LARANGAN MEMAKAN BUAH KHULDI DIBISIKKAN KEPADA HAWA BAHAWA ALASAN  KERANA ALLAH SWT TIDAK MAHU HAWA DAN NABI ADAM A.S. MEMPEROLEHI ILMU-ILMU KASYAF , HIKMAH DAN LADUNNI. DIHASUTNYA BERULANGKALI KEPADA HAWA SEHINGGA HAWA MEMUJUK RAYU NABI ADAM A.S. YANG MENYEBABKAN NABI ADAM A.S. RASA SERBASALAH LALU MENGIKUTI APA YANG DIUSULKAN OLEH HAWA. NABI ADAM A.S. MENJADI WAS-WAS DENGAN APA YANG TELAH DIAJARKAN KEPADANYA DAN MENGENAI PERISTIWA ANTARA MALAIKAT DENGAN ALLAH SWT. 

BERKATA PARA HUKAMA' BAHAWA ORANG BAIK-BAIK WALAUPUN BERADA DI DALAM JEMAAH YANG TIDAK BAIK TETAP DIHUKUMKAN KEPADANYA SEBAGAI TIDAK BAIK SEBABNYA KALAU DIA BENAR-BENAR BAIK SUDAH TENTU DIA DAPAT MEMBEZAKAN ANTARA HAQ DAN BATHIL.



TEPUK DADA TANYA IMAN



3 ulasan:

Pewaris Wasiat berkata...

PAS lupa bahawa Bumi yang didiami ini adalah Bumi Islam Ketuanan Melayu yang terbentuk ratusan tahu hasil kurniaan Allah Azawajalla akibat Pengorbanan Waliullah, Ahlullah dan Pendakwah di Nusantara..Hasil nya seluruh Raja-Raja mengganut Islam dan mengubah Dunia Melayu secara Globalisasi...akibat Keberkatan dan Redha Allah, Islam kekal sebagai Agama Rasmi Tanahair...Persoalan nya terjatuh Hukum Halal dan Harus kah kepada mukmin (sekira nya PAS mengatakan hanya mereka yg BENAR) mengamalkan TAHALUF SIYASI dengan Hujah Ulamak Haraki (perlu diingat Kedaifan segala bentuk yang di alami Melayu Islam) akan membuka ruang kuasa kepada Kafir Harbi (DAP-BERSIH-IFC dll)UNTUK MMENANGI kuasa Majoriti dibumi Melayu Islam ini..!!! Bersasiah Politik secara Islam kah PAS dengan hilang nya KUASA MEMERINTAH bagi Melayu Islam di Malaysia...pun begitu saya tidak ingin membangkit kan kembali HUKUM FIDYAH (cukai kepala) yg terwujud akibat bersatunya Ansar dan Muhajir dlm Kegemilangan Daulah Islam...dan tidak WAJIB kan keatas umat di bumi Melayu Islam ini untuk memerangi demi memelihara setiap inci Tanahairnya sekiranya dengan Ilmu yang ada (pandangan Makrifat) dari nasihat dan Syarah mereka Ulamak Haraki yang sanggup melacurkan Agama, Bangs dan Negara demi utk BERKUASA..!!! Alangkah jelek nyer Ulama ini yang mengheret umat berpecah belah dan akhirnya melahirkan Fahamam Jumud akibat kejahilan buta Agama...!!! Ingatlah Bumi ini masih ada Tuan nya...!!! selagi kita berhembus dengan Lafaz Lailla Haillallah..!!!!

Jas Salleh berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Jas Salleh berkata...

ALHAMDU-LILAHIR-ROBBIL-'ALAAMIIN....
sudah dikatakan ada orang yg lebih tinggi kefahamannya daripada JS akan memahami apa yg JS tuliskan... terharu ... syukran .. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...