Ahad, 26 Mei 2013

PKR & DAPPPPPENIPO MENGENAI PENGUNDI HANTU & INSIDEN LAMPU PADAM


Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar berkata ikut logik akal lah, puak pembangkang yang suka cari salah SPR dah tentu berlari ke balai polis buat polis repot bila berlaku 'blackout'. Tapi satu polis repot pun takde sehingga ke hari ini. 

Ikut logik akal lagi, SPR ini sebuah SURUHANJAYA .... omputih kata COMMISSION ..... kuasa-kuasa SPR terhad dan berdasarkan kepada akta dan perundangan yang sedia ada. SPR takde kuasa dan bidangkuasa 'penyiasatan'. SPR selaku SURUHANJAYA terletak di bawah pemantauan dan kuasa PARLIMEN.

SPR hanya boleh kumpul bukti-bukti dan kemudian buat Polis Repot. Pihak polis akan menyiasat. Kuasa pendakwaan pun SPR takde. Sebab itu SPR hanya boleh memberikan penjelasan sahaja. 

Menyedari adanya vakum 'kekosongan' SPR tersebut maka ianya dimanipulasikan oleh DAP dan PKR semaksimumnya melakukan pelbagai fitnah. PKR dan DAPPPENIPOO tau benar bahawa sebarang fitnah-mehnah rekaan mereka mampu tersebar jauh dan sempat mempengaruhi minda rakyat sebelum sebarang tindakan di ambil.

Kita kena guna akal waras dan berfikir logik la.
Jangan nak main percaya dan serkap jarang je sebarang berita daripada puak PKR dan DAPPPPPENIPOOOOOO.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...