Ahad, 26 Mei 2013

HIMPUNAN ANJING HITAM JADIAN - BERAPA HARGA ANJING HITAM GIGIT LILIN?

Pertandingan Anjing Hitam Gigit Lilin.... 
~ Blog Prapukari.

Nak tahu cerita selanjutnya ko cari lah blog AAKJ.... 

Ambe cuma nak tulis .... malam ini bulan mengambang ... so tak sangka plak di Malaysia ni dari kalangan puak sosialis radikal biol ada ilmu hitam bertukar menjadi Anjing Hitam Jadian... pandai pulak tu gigit lilin .

Ini lah dianya yang disebutkan dalam Al Quran dan hadis Rasullullah s.a.w. bila manusia itu ikut sangat peel syetan akhirnya jadilah hewan ternakan syetan.

Anjing Hitam Jadian Gigit Lilin .. pastu menyalak ramai-ramai ...

Rafizi selaku Ketua Anjing Hitam Jadian kata nak failkan 29 Petisyen Pilihanraya.
Ketua Umum Anjing Hitam Jadian minta rakyat buat lapuran polis pasal dakwat kekal. Selain itu, para anjing Hitam Jadian nak desak Pengerusi SPR letak jawatan.  Rafizi bayangkan akan adanya BERSIH 4.0. Buatlah .. pe kami nak kisah pun. Biarlah satu dunia tengok bagaimana spesis Anjing-anjing Hitam Jadian meroyan tak tentu fasal dan tunjuk peel bebal mereka sendiri. 

Ingat Malaysia ini takde undang-undang ke?

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...