Isnin, 15 April 2013

#PRU13 - YEAY ! WATIKAH & SENARAI CALUN 'PASUKAN TRANSFORMASI' BN DAH KELUAR - GET REDI MASUK GEAR MENANG !



proxy_storify_com


PASUKAN TRANSFORMASI~ bukan genk bas sekolah. Formulir 33/49/150413 - kaki ekor boleh ambil nombor tapi perbuatan itu dosa main ekor.
Najib berkata, imbangan muka baru dan pengalaman penting sebagai parti dengan mandat baru akan datang kita memerlukan mereka yang boleh mentadbir negara.Senarai calon bukan sahaja untuk menang pilihan raya tetapi untuk masa hadapan bagi memastikan aku janji manifesto dapat dilaksanakan.Bagi mereka tidak dicalon bukan mereka gagal tetapi mereka perlu beri laluan kepada pembahuruan yang dimahukan rakyat. 
Latar belakang muka baru di peringkat Parlimen yang berkelayakan diploma dan keatas ialah 90 peratus dan 31 peratus merupakan profesional seperti doktor dan profesor. 
Ada juga calon kalangan ulama dan mereka yang popular di kawasan mereka. Najib berkata, ini adalah senarai akhir dan harap tidak perlu diubah walaupun ia masih boleh diubah. Najib yakin pasukan BN terkuat yang dapat diketengahkan. Najib berkata, tidak realistik jika kata semua kerusi boleh menang. Cuba ketengahkan calon wanita tetapi tidak mudah.
Perubahan besar di negeri yang BN kalah. ~  GWM - UTUSAN MALAYSIA.
Nama kumpulan calun-calun ialah PASUKAN TRANSFORMASI. Ambe suka dengan  jenama yang diberikan DS Najib. Inilah PASUKAN TRANSFORMASI yang bakal menggalas AMANAH RAKYAT MEREALISASIKAN SEMUA AKUJANJI BN DALAM MANIFESTO BN. 

Ahli PASUKAN TRANSFORMASI bukanlah di pilih dari MANGKUK PUTIH TOK BOMOH selepas POTONG LIMAU dan MANDI BUNGA. Mereka terpilih berdasarkan kepada FAKTA dan INTERGRITI mereka yang diyakini MAMPU BERKHIDMAT 200% kepada RAKYAT. Malah mereka TERPILIH di atas perjalanan TAKDIR QADA' dan QADAR ALLAH TA'ALA ke atas mereka dan kita semua. 

Ambe tak ambil pusing dan tak ambil peduli apa oranglain nak kata dan dakwa-dakwi. Bagi ambe salah satu KUNCI KEJAYAAN ialah MELETAKKAN KEPERCAYAAN KEPADA TERAJU PIMPINAN tanpa ada PREJUDIS (setelah banyak pertimbangan di buat dan bukan mempercayai secara membabi buta seperti puak-puak DAP PKR PAS)

INSYA-ALLAHU TA'ALA dengan izin ALLAH TA'ALA dengan kekuatan kederat empat kerat tulang yang ada, AMBE AKAN BEKERJA UNTUK MEMENANGKAN SEMUA CALUN. Ketentuannya pada ALLAH TA'ALA JUA.

YANG BAIK PASTI MENANG ~ janji ALLAH TA'ALA kepada kita semua.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...