Jumaat, 5 April 2013

#PRU13 - Papa Gomo Bertanding (Calun Bebas) Di Kawasan Papa Homo Bertanding

Kalaulah Benar Bagai di Kata Oleh PapaGomo Nak Bertanding Melawan Anwar Ibrahim
Maka ibarat bidalan kata BAGAIKAN ORANG NGANTUK DI SORONG ..... (?) 

Memang Papa Gomo ada menulis di status fesbuk yang di kongsi kembali oleh Paneh Miang, sebagai berkata (dalam aksara) 
"Saya akan bertanding melawan Anwar Ibrahim dimana pun beliau bertanding. Saya akan menggunakan tiket calon bebas untuk bertanding pada pru13 ini."
Tujuannya ialah:
Saya tahu saya tidak sekuat Anwar Ibrahim tetapi apa yang saya lakukan adalah nak menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim tidak layak untuk terus berada di arena politik dengan menjadikan rakyat Malaysia mangsa kerakusan politik beliau. 
Kalah sudah pasti namun misi saya adalah menyelamatkan Malaysia daripada hancur ditangan manusia bernama Anwar Bin Ibrahim.
Strateginya untuk melawan:-
Pada PRU13 ini perlawanan diantara saya dengan Anwar Ibrahim akan membuka minda dan menyentuh hati rakyat mengenai siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Segala pendedahan mengenai beliau akan didedahkan dengan bantuan rakan rakan saya terutama bekas orang kanan Anwar Ibrahim yang tahu sumber kewangan Anwar Ibrahim adalah hasil dari rompakan beliau lakukan sewaktu menjadi Menteri Kewangan.
Isu utama yang saya akan bawa pada PRU 13 ini adalah betapa Korupnya Anwar Ibrahim merompak wang negara sewaktu beliau menjawat Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri. Segala galanya akan didedahkan untuk tontonan umum dan saya juga sudah mendapat maklum balas dari pelbagai pihak untuk berkerjasama menyertai saya, termasuk Datuk Murad bekas Gabenor Bank Negara dalam menyedarkan minda dan hati rakyat Malaysia untuk menolak Anwar Ibrahim 
Sumber kewangannya:-
Dalam masa terdekat ini satu kutipan tabung akan dilancarkan bagi membantu saya untuk bertanding menentang Anwar Ibrahim. Al maklum saya bukan ada duit untuk pekara sebegini apatahlagi dengan kekuatan Anwar Ibrahim yang mempunyai kekayaan berbilion bilion berbanding saya. Namun inilah perjuangan yang saya akan lakukan demi rakyat Malaysia.
Lambangnya :-
(Aku mintak tangguh dulu kerana kemungkinan besar Papa Gomo akan pilih AISKRIM atau AYAM)
Saranan ambe:-
POLITIK REALITI DALAM BIKINAN ! ko jangan lupa nak panggil aku jadi jentera pilihanraya ko Gomo ... kalau tak aku sumpah ko jadi KONDOM !

2 ulasan:

PAPA GOMO berkata...

Akan dipanggil . Pandai kau kan baca apa aku cakap mantap

Jas Salleh berkata...

Kebetulan je aku dapat membacanya dengan Izin Allah Ta'ala jua.

Ok ! Janji Anwar Ibrahim dan konco-konconya ditumbangkan terus .. pakatan dihapuskan !

" KILL OR TO BE KILLED"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...